Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes bildetråden er litt rar dog... Er det noen gang postet et kritisk/negativt svar på et bilde der?

Vel, hva er vitsen med å poste kritiske svar til hvordan folk ser ut da? Meninge at de skal forandre seg?

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke jeg. Hvorfor poster en i sånne tråder?

Det er artig å se hvordan folk man har et forhold til på forumet ser ut. Føler man blir litt bedre kjent, og at man gir et klarere bilde av seg selv.

Og for mange: oppmerksomhet.

Lenke til kommentar

Okei, daså.

Du er sytten år, og fremdeles nødt til å "snike" deg ut?

Ja, dessverre er det sånn.

Okei, daså.

Du er sytten år, og fremdeles nødt til å "snike" deg ut?

Han er 17 og klarer ikke logge av kontene sine før han går ut.

Jeg er 17 år og forventer at foreldrene mine ikke invaderer mitt privatliv når de føler for det.

Lenke til kommentar

Buhu, Diskusjon.no er ikke noe bedre. Trafikkforumet er 90% attenåringer som er sinte fordi de har fått bot eller mista lappen, religionforumet er 90% drittunger som tror de er smartere enn Francis Collins fordi de ikke er religiøse, lekeplassen er nærmest bokstavelig talt en barnehage, humorforumet er det minst morsomme forumet av dem alle og et venndiagram av politikkforumet ville bare vært én stor sirkel full av rasister, med TWFA som en enslig pixel i avstanden.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Buhu, Diskusjon.no er ikke noe bedre. Trafikkforumet er 90% attenåringer som er sinte fordi de har fått bot eller mista lappen, religionforumet er 90% drittunger som tror de er smartere enn Francis Collins fordi de ikke er religiøse, lekeplassen er nærmest bokstavelig talt en barnehage, humorforumet er det minst morsomme forumet av dem alle og et venndiagram av politikkforumet ville bare vært én stor sirkel full av rasister, med TWFA som en enslig pixel i avstanden.

Velkommen til barnehagen.

Det der var vel egentlig en beskrivelse av Diskusjon.no i et nøtteskall.

Lenke til kommentar

Enig, Bilforumet & Treningsforum er best her i norge :)

Edit; du glemte jo gamer, hardware, akam, speaker osv. mye bra på diskusjon :)

Endret av Mr. Primera
Lenke til kommentar

du har sikkert et poeng, sjøl om jeg ikke har vært i halvparten av de delene du nevnte.

er du like glad i virkeligheten også?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...