Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Ja, du slipper de ut, og så blir de påkjørt. Greie dyr.

Katten min har klart seg utendørs i tolv år uten å ha blitt sneiet av en bil i gang, så akkurat det stemmer ikke helt. Skulle ønske katten kunne ta med seg hunden på dør. Jaja, da var jeg snøret sammen i korsett og skjørt og ser nesten presentabel ut, får komme meg ut døren.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fantastisk følelse å våkne med røykhoste når man ikke har røyka på en stund. :p

Samt purringer på regninger man trodde man hadde betalt. Ja ja ...

Herlig det der, husker for litt siden at jeg fikk inkassokrav på en regning jeg hadde betalt samme dag som fristen gikk ut, i posten 3-4 dager etterpå hvor det sto masse drit om blabla og hadde jeg allerede betalt måtte jeg ta kontakt hit og dit og likevel betale gebyr her og der, så jeg ga f i hele greia i og med jeg allerede hadde betalt regninga innen fristen.

Tror du ikke de plutselig trakk meg for 1000,- en måned senere (pga en regning på 599,- som jeg også betalte akkurat i tide.) Da ble det nesten en trusseltelefon til både friskhuset og inkassoselskapet. (er selvfølgelig så tafatt at det aldri ble gjort)

Lenke til kommentar

Ja, jeg hater naar det skjer. En gang ringte en kompis meg og skulle kreve inn penger (han jobba for et pengeinnkrevningsfirma, og sa at om jeg ikke betalte ei regning jeg alt hadde betalt (og hadde kvitteringen paa at jeg hadde betalt), saa maatte han sende torpedoene paa meg. Jeg antar at sistnevnte var en spoek, men det var merkelig at akkurat han skulle ringe og kreve inn penger, og at firmaet jeg betalte inn til aldri fikk pengene sine, selv om jeg til og med hadde et screenshot av at jeg hadde betalt, og screenshot fra nettbanken min om at pengene hadde gaatt ut fra meg, og det til rett konto etc ogsaa.

Ja ja, mye rart her i verden.

Lenke til kommentar

Av og til får jeg lyst til å kvele folk på KG. Noen argumenterer for at muskler IKKE veier mere enn fett, fordi både 1 kg fett og 1 kg muskler veier 1 kg... Aaaargh, hva slags argument er det? Selvfølgelig veier ett kilo ett kilo!!! Den logikken kan man jo bruke for å bevise at jern ikke veier mer enn fjær.

Lenke til kommentar

Kvinneguiden.

Samlingssted for spåkoner og feminister.

Mmm, var en tråd i går der mange ble spådd og ja. Masse generelle påstånder, som f.eks. "i fremtiden må du jobbe for å få det du vil ha", som ble tatt kjempegodt i mot.

Edit: Men hmm, jeg er der jo jeg og. Hvis man klarer å ignorere alt tullet så er det veldig greit det.

Endret av HedvigR
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...