Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor er folket?

Nettopp kommet hjem fra en tur på byen med mor, far, søss og mora til typen til søss.

Vi skulle egentlig gå på en brun pub, men alle de brune pubene hadde så evinnelig lang kø, at vi endte opp på nattklubben hvor typen til søss jobber. Der gikk vi rett forbi køen og slapp inn gratis, men det var jo et rent helvete på jord.

Masse folk, forferdelig dance pop og r&b, jævlig varmt og umulig å slippe til baren. Mor og far dro i grunn rett hjem, etter at noen kommenterte "Jøss, gamle folk går også ut på byen", jeg ble for noen ekstremt søte (og gratis) drinker, før jeg unnskyldte meg til søss og mora til typen til søss og sa at jeg trengte frisk luft, og om jeg ikke kom inn igjen, så hadde jeg dratt hjem, og det gjorde jeg.

Klarte også å unngå og røyke. Litt stolt av meg selv. Jeg kjøper alltid røyk når jeg drikker. :p

Og jeg har drukket mye i dag. Vi har satt til livs tre flasker rødvin, en flaske hvit og en Bollinger, så nå er det godt med vann, og veldig snart - herlig søvn. <3

Lenke til kommentar

Hva faen. Jeg sniker meg ut og mamma og pappa ser det. Istedenfor å bare stoppe meg går de på rommet mitt og leser meldinger jeg har skrevet på Facebook og Skype. Bare jeg som synes det er helt utolorerbart?

Ikke noe mer utolererbart enn å snike seg ut uten lov :)

Lenke til kommentar

Hva faen. Jeg sniker meg ut og mamma og pappa ser det. Istedenfor å bare stoppe meg går de på rommet mitt og leser meldinger jeg har skrevet på Facebook og Skype. Bare jeg som synes det er helt utolorerbart?

Ikke noe mer utolererbart enn å snike seg ut uten lov :)

Okei, daså.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...