Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle i grunn oenske at AAP-en steg, slik at jeg kunne flytte hjemmefra igjen, men det faar heller bli til neste aar, naar jeg har opparbeidet meg nok erfaring til aa soeke meg til en stoerre avis i f.eks. Trondhjem, Stavanger eller Bergen (fuck lenger nord eller oest).

Nivået i BT er ekstremt lavt så der burde det være lett å få jobb med den erfaringen du har så langt føler jeg.

Som resten av avisene i Norge altsaa. :p

Men for aa skaffe meg jobb paa desken og slippe aa vaere journalist, saa maa jeg i alle fall laere meg aa brekke sider og slikt. :p

ingenting av det er kult uten Scooter på anlegget da

Foretrekker Tiesto.

Tiesto er kung, men det er Scooter ogsaa, men det er for to forskjellige kvelder, og med forskjellige folk. Tiesto for naar jeg fester med folk som hoerer paa trance, Scooter for naar jeg er med folk og mimrer tilbake til all eurodancen og den andre "fantastiske" musikken paa 90-tallet.

Du er sikkert en sånn som spiser suppe med skje.

Saa lenge det er mer enn kraft, er skje ofte den enkleste og mest respektable maaten aa faa i seg suppe paa. Andre alternativer er aa bare helle paa terrinen og faa det rett i munnen, eller aa bruke sugeroer. Gaffel og kniv gjoer seg ikke, om da ikke suppa er svaert tykk.

Lenke til kommentar

Folkens - jeg og en kollega hørte "Both of Us" med Taylor Swift og B.o.B i dag. Han spurte hvem kvinnestemmen var som sang, og jeg sa at det var Taylor Swift. Han hadde ikke hørt om henne, og da sa jeg "Rart, hun er vel mer populær/kjent enn B.o.B" men da var han uenig.. Hva mener dere? Jeg trodde Swift var mer "universalt" kjent enn B.o.B.

Lenke til kommentar

Kommer jo an på hva slags musikk man følger med på. Hvis man ikke hører på populærradio og leser sladreartikler er det jo ikke så rart man ikke har hørt om Taylor Swift.

Men joa, vil tro hun er mer universalt kjent ja.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...