Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aah, jeg er mett. Farmor feirer 85-aarsdagen sin i dag, hun hadde 21 gjester (inkludert seg selv) og bestilte 60 snitter, og i tillegg var det tre kaker. Jeg aat vel og merke bare tre snitter - alle med karbonade og loek, fuck reker og laks, men kakestykkene ... Tre store stykker. Et fra hver kake. En sjokoladekake med marengs, daim og jordbaer inni og oppaa, en bloetkake med jordbaer og rom, og en kokoskake med aprikoser.

Fikk etter hvert lov til aa gaa opp og legge meg ned paa senga for aa hvile til middag. Pappa har kjoept inn 1,6 kg indrefilet av okse, fra et eller annet fancy slakteri hvor de bare bruker de beste 5% av hver okse til indrefileten. Dyre greier. Og flerfoldige flasker med vin, og saa laget jeg tiramisu i gaar som staar og venter paa at det skal bli dessert i kveld, saa dette kommer til aa bli en gastronomisk orgasme. :D

e: Ang. NAV, saa kan jeg ikke si at jeg tjener saa mye. Ca 13k i maaneden. Ikke nok til aa bo for meg selv og betale for stroem, internett, mobil og mat i tillegg til husleia i alle fall. Verken i Orkdal eller i Trondhjem. Og selv om jeg er paa jobb tre dager i uken, er det joa via NAV, saa jeg vil ikke faa mer penger av aa jobbe oftere, og faar jeg loenn fra avisa, trekkes det fra det jeg faar fra NAV. Veldig irriterende naar jeg jobber flere timer overtid / helg.

Skulle i grunn oenske at AAP-en steg, slik at jeg kunne flytte hjemmefra igjen, men det faar heller bli til neste aar, naar jeg har opparbeidet meg nok erfaring til aa soeke meg til en stoerre avis i f.eks. Trondhjem, Stavanger eller Bergen (fuck lenger nord eller oest).

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Fint at du bruker DNFK som blogg-erstatning, da :)

Ja, ikke sant? Flere som leser hva jeg skriver her enn paa bloggene mine, saa da tenkte jeg fuck it. Her faar jeg til og med kritikk! Uansett hva jeg skriver om ellers, faar jeg ikke kritikk, og jeg faar ikke lov til aa skrive ting i avisa som kan foere til kritikk, om jeg ikke bruker pseudonym og forandrer skrivemaaten nok til at folk ikke forstaar at det er jeg har som har skrevet det.

Ang. det bildet saa liker jeg den bildeserien vi tok der. Baade det der og det hvor jeg staar med en sigarett.

Lenke til kommentar

Skulle i grunn oenske at AAP-en steg, slik at jeg kunne flytte hjemmefra igjen, men det faar heller bli til neste aar, naar jeg har opparbeidet meg nok erfaring til aa soeke meg til en stoerre avis i f.eks. Trondhjem, Stavanger eller Bergen (fuck lenger nord eller oest).

Nivået i BT er ekstremt lavt så der burde det være lett å få jobb med den erfaringen du har så langt føler jeg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...