Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Nja, de hoppa jo totalt over britisk heavy metal de siste 40 årene. Et lite innslag fra Led Zep og Queen, så synthpop og rett til The Prodigy. *fail*

Ingen Iron Maiden, Judas Priest, Saxon i musikkdelen.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Naar vi snakker om engelsk.

Kan du ikke bare skrive paa engelsk istede for aa skrive saann her.

Do you even ÆØÅ?

Of course I can, but I feel it's wrong writing in English in a Norwegian forum.

Sure, I could just switch from Chrome and back to Dolphin (I only use Opera for pr0n, and the one that came with my tablet is "le suck"), but eh ... :effort:.

Derfor skrivet jeg ae, oe og aa. Har faen ikke toedler engang. Eller den "kinahatten". Veldig frustrerende. Dere faar heller holde ut til jeg kommer hjem igjen 3. august. Det er ikke som om jeg henger her like mye naa som ellers uansett.

Naar vi snakker om Infisert Sopp, saa er de helt fantastiske. Jeg liker det eldre bedre enn det nye, men ingenting galt med Legend of the Black Shawawawawarramamama (whatever) og det der heller. :)

Goa og psy og slikt er herlig aa chille til, samt fett naar man hoerer det paa fest, noe som i grunn er alt for sjelden.

Lenke til kommentar

Og det er ikke jeg? :p

Gleder meg forferdelig mye til senere i dag. Laget tiramisu i sted, som naa staar og godgjoer seg i kjoeleskapet. Blir interessant aa hoere om farmor liker den. Jeg vet at resten av familien min elsker det i alle fall.

Ogsaa maa jeg bare faa si at den nye skiva til Joss Stone er fantastisk. Funky soul og greier. :D

Hoerer masse gamle funk- og soul-samples i den, for aa si det saann.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...