Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joda. Du knipser fingrene, og så er du en alfa-hanne.

Greia er at om man går balls deep og setter seg i masse kleine situasjoner i begynnelsen av kvelden blir man nummen på og bli avvist og når man får noen drinker innabors begynner alt å løsne på seg.

Edit: leif

Endret av Mr. Primera
Lenke til kommentar

Greia er at om man går balls deep og setter seg i masse kleine situasjoner i begynnelsen av kvelden blir man nummen på og bli avvist og når man får noen drinker innabors begynner alt å løsne på seg.

Da har jeg større tro på å jobbe med seg selv og å overkomme frykten sin uten rusmiddelpåvirkning. F.eks det å feste edru er kjempekult.

Lenke til kommentar

Deilig å kjøre tog, da. Slappe av, se på utsikten og høre på bra musikk.

Nja, utsikten begynner jeg å bli litt lei, den forandrer seg ikke så mye. Men god musikk har jeg heldigvis på øret :D straks fremme nå da.

Lenke til kommentar

Nope, bare Ski - Sarpsborg.

Skitog midt på sommeren?!

Det er nesten ingen på kaien lenger. Alle har flyttet seg inn mot strandgaten der med kløverhuset osv. Grunnen til at jeg vet dette er fordi de står utenfor utgangsdøren min og at jeg går forbi strandkaien hver dag.

Omg jeg vet hvor du bor. (Evt. Jada det er sikkert derfor!)

Endret av Sexylubb1
Lenke til kommentar

Finnes jo ikke noe fasitsvar på å slutte og være sjenert da, annet enn kanskje å snorte 500mg kokain fra ræva på en stripper før du går ut. noe som mest sannsynlig vil funke.

Har du snortet den mengden kokain du oppgir her selv, eller? Har du utviklet impotens enda? Får du sove om nettene?

Svært dårlig plan å sette seg selv på kjøret bare for å kunne prate med ei dame. Tviler på at alle andre syns du er spesielt kul midt i en intens kolarus uansett. I likhet med folk som er sørpe dritings.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...