Kammizez Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 My point exactly. Det hjelper ikke å si til en sjenert person at han skal slutte å være sjenert... Funker ikke sånn. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Finnes jo ikke noe fasitsvar på å slutte og være sjenert da, annet enn kanskje å snorte 500mg kokain fra ræva på en stripper før du går ut. noe som mest sannsynlig vil funke. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Joda. Du knipser fingrene, og så er du en alfa-hanne. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Toge toge, kjedelig kjedelig.. Deilig å kjøre tog, da. Slappe av, se på utsikten og høre på bra musikk. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 (endret) Joda. Du knipser fingrene, og så er du en alfa-hanne. Greia er at om man går balls deep og setter seg i masse kleine situasjoner i begynnelsen av kvelden blir man nummen på og bli avvist og når man får noen drinker innabors begynner alt å løsne på seg. Edit: leif Endret 27. juli 2012 av Mr. Primera Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Greia er at om man går balls deep og setter seg i masse kleine situasjoner i begynnelsen av kvelden blir man nummen på og bli avvist og når man får noen drinker innabors begynner alt å løsne på seg. Da har jeg større tro på å jobbe med seg selv og å overkomme frykten sin uten rusmiddelpåvirkning. F.eks det å feste edru er kjempekult. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Deilig å kjøre tog, da. Slappe av, se på utsikten og høre på bra musikk. Nja, utsikten begynner jeg å bli litt lei, den forandrer seg ikke så mye. Men god musikk har jeg heldigvis på øret straks fremme nå da. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Dette er de dårligste sjekkerädene jeg har lest noensinne. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Nja, utsikten begynner jeg å bli litt lei, den forandrer seg ikke så mye. Men god musikk har jeg heldigvis på øret straks fremme nå da. Kjørt langt? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Jeg bare holdt opp å være sjenert i 2009, men jeg vet dessverre ikke hvordan jeg gjorde det :/ Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Kanskje jeg bare skal ta en tur på strandkaien i stedet for bryggen. Tror jeg har mer sjans da! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Kjørt langt? Nope, bare Ski - Sarpsborg. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Det er nesten ingen på kaien lenger. Alle har flyttet seg inn mot strandgaten der med kløverhuset osv. Grunnen til at jeg vet dette er fordi de står utenfor utgangsdøren min og at jeg går forbi strandkaien hver dag. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 (endret) Nope, bare Ski - Sarpsborg. Skitog midt på sommeren?! Det er nesten ingen på kaien lenger. Alle har flyttet seg inn mot strandgaten der med kløverhuset osv. Grunnen til at jeg vet dette er fordi de står utenfor utgangsdøren min og at jeg går forbi strandkaien hver dag. Omg jeg vet hvor du bor. (Evt. Jada det er sikkert derfor!) Endret 27. juli 2012 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Finnes jo ikke noe fasitsvar på å slutte og være sjenert da, annet enn kanskje å snorte 500mg kokain fra ræva på en stripper før du går ut. noe som mest sannsynlig vil funke. Har du snortet den mengden kokain du oppgir her selv, eller? Har du utviklet impotens enda? Får du sove om nettene? Svært dårlig plan å sette seg selv på kjøret bare for å kunne prate med ei dame. Tviler på at alle andre syns du er spesielt kul midt i en intens kolarus uansett. I likhet med folk som er sørpe dritings. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Bwahahah. Om bare sjefen vår turte å si noe lignende til han som alltid er syk på dagskiftene fordi han ikke greier å snu døgnrytmen etter helga. Tja, vi har et godt miljø der jeg jobber. Det har vel kanskje noe å si. Sånn er det å være nordlending. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Nordlendinger er jævlig koselige dyr. Men han jeg har kontakt med via jobben min er litt rar. Lover mye, glemmer alt. Irriterende i og med at jeg egentlig er avhengig av at han husker i alle fall noe av det. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Det gjelder i mer eller mindre grad for alle nordlendinger jeg har møtt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg