L4r5 Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Det beste med fredager: Burn Notice Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Det verste med aa vaere her; hoere paa farmor gjenta seg selv fire ganger paa fem minutter. Og bli opproert over hver minste ting. Kan hun ikke finne noe nytt aa vaere opproert over, eller aa spoerre om. "Ja, farmor, det regner ute.", "Nei, farmor, det er lupiner - ikke brunsnegler - som er den store trusselen i Orkdal i disse dager" og "Mamma og pappa lander klokken to, de er her klokken tre." Samt de samme gamle anekdotene jeg har hoert siden farfar doede for 6 aar siden, og det evinnelig snakket om at hun gleder seg til aa ta farvel med verden og komme til himmelen. Bli kvitt alle boekene farfar hamstret, bli kvitt huset hun har bodd i siden 60-tallet, og alt blir bare fryd og gammen. Jeg jatter bare med, og svarer "ja, farmor" og "nei, farmor" paa de riktige stedene, mens soess er helt forferdet og nektet henne aa si slike stygge ting som "doeden" og at hun gleder seg til aa ikke leve mer, og paastaar at hun er ung og frisk som en fisk i en alder av 85, selv etter at hun i fjor hadde et drypp, aldri har veid over 45 kg og har slitt med leddgikt siden hun var 39. Ja ja. De maa naa bare holde paa, jeg brukte den gamle unnskyldningen med at jeg er ung og ikke takler aa vaere i et rom hvor det er over 30 grader, og stakk heller opp til jazz og nettbrett. Og boekene mine. <3 /rant Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Det beste med fredager: Burn Notice My name is Michael Westen. I used to be a spy Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Tøffel, Bundy. Tøffel. Jeg veit. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10059434 Bahahahaha... Hvordan visste jeg at KrF kom til å reagere på denne? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Småkjipt at det her mest trolig er siste feriedagen min før juletider. God jeg skal inn til oslo og drikke bort pengene jeg har igjen. Lenke til kommentar
settings Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Telenor kan dra til hælvete. har ringt inn 4-5 ganger på samme problem. siste gang fant de ut at det mest sansynlig var modemet. så de sende et nytt sa da, dette var forige torsdag, fyren var optemistisk og sa mandag, jeg forventa onsdag, fredag har enda ingenting skjedd. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Testing. 1, 2, 3. Testing. Enda en test. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Jeg for min del skal til Portugal og bruke opp pengene mine der. Boom 2012 here I fucking come! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Jeg skal ikke gjøre en dritt frem til mandag, da begynner jeg på jobb igjen. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Jeg skal til Ski i dag. Superspennende. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 ringte inn syk i dag.. "nei ffan heller, eg veit du e full eller høy, eg gjer fan, kom deg på jobb" Så da var man på jobb alikavel. Bwahahah. Om bare sjefen vår turte å si noe lignende til han som alltid er syk på dagskiftene fordi han ikke greier å snu døgnrytmen etter helga. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Jeg har vært på VilVite med nevøene i dag. Er så glad for at jeg er nerd, siden jeg faktisk kan svare når de spør hvorfor og hva. Ikke fullt så kult at andre bare svarer "derfor" når ungene spør. Hvorfor dra på Vitensenter om du ikke vil gi svar? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Fordi de regnet med at VilVite-senteret svaret for dem? Eller fordi en eller annen turistguide sa det var et sted i Bergen man må dra til. Jeg skal ikke gjøre en jævla ting i helga. Alle vennene mine er bortreist. Trist. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 http://www.youtube.com/watch?v=HFilLZIDJak BURN HIM ON A STAKE! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Jeg skal ikke gjøre en jævla ting i helga. Jeg har motsatt problem. Har litt for mye å gjøre. Rekker knapt å slappe av før det er mer på programmet. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Jeg har motsatt problem. Har litt for mye å gjøre. Rekker knapt å slappe av før det er mer på programmet. Gni det inn. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 http://www.youtube.com/watch?v=HFilLZIDJak BURN HIM ON A STAKE! Lurer på når kjortel og meterlangt skjegg gikk av moten for trollmenn. Wizards har jo ALLTID hatt det. Men så fant noen ut at hockeysveis og glitrende bukser + halvåpen piratskjorte er MYYYYYYYYYYYYE bedre. Tsk. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Den lille gleden av å finne ut at jeg har to kroneis i fryseboksen i stedet for den ene jeg trodde var der. Nom. Samtidig oppdage at jeg glemte å handle brød. Sigh. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg