Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det verste med aa vaere her; hoere paa farmor gjenta seg selv fire ganger paa fem minutter. Og bli opproert over hver minste ting. Kan hun ikke finne noe nytt aa vaere opproert over, eller aa spoerre om. "Ja, farmor, det regner ute.", "Nei, farmor, det er lupiner - ikke brunsnegler - som er den store trusselen i Orkdal i disse dager" og "Mamma og pappa lander klokken to, de er her klokken tre." Samt de samme gamle anekdotene jeg har hoert siden farfar doede for 6 aar siden, og det evinnelig snakket om at hun gleder seg til aa ta farvel med verden og komme til himmelen. Bli kvitt alle boekene farfar hamstret, bli kvitt huset hun har bodd i siden 60-tallet, og alt blir bare fryd og gammen. Jeg jatter bare med, og svarer "ja, farmor" og "nei, farmor" paa de riktige stedene, mens soess er helt forferdet og nektet henne aa si slike stygge ting som "doeden" og at hun gleder seg til aa ikke leve mer, og paastaar at hun er ung og frisk som en fisk i en alder av 85, selv etter at hun i fjor hadde et drypp, aldri har veid over 45 kg og har slitt med leddgikt siden hun var 39. Ja ja. De maa naa bare holde paa, jeg brukte den gamle unnskyldningen med at jeg er ung og ikke takler aa vaere i et rom hvor det er over 30 grader, og stakk heller opp til jazz og nettbrett. Og boekene mine. <3

/rant

Lenke til kommentar

Telenor kan dra til hælvete.

har ringt inn 4-5 ganger på samme problem.

siste gang fant de ut at det mest sansynlig var modemet.

så de sende et nytt sa da, dette var forige torsdag, fyren var optemistisk og sa mandag, jeg forventa onsdag, fredag har enda ingenting skjedd.

Lenke til kommentar

ringte inn syk i dag..

"nei ffan heller, eg veit du e full eller høy, eg gjer fan, kom deg på jobb"

:hrm:

Så da var man på jobb alikavel.

Bwahahah. Om bare sjefen vår turte å si noe lignende til han som alltid er syk på dagskiftene fordi han ikke greier å snu døgnrytmen etter helga.

Lenke til kommentar

Jeg har vært på VilVite med nevøene i dag. Er så glad for at jeg er nerd, siden jeg faktisk kan svare når de spør hvorfor og hva. Ikke fullt så kult at andre bare svarer "derfor" når ungene spør. Hvorfor dra på Vitensenter om du ikke vil gi svar?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...