felicity Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Snakket med kjæresten i telefonen og hylte tilbake "HOLD KJEFT JEG PRATER MED TYPEN!!!!!11111"? Slamra med dører og låste romdøra? Tilslutt ble de lei av å krangle med deg og bare dro. Nei? Aldeles ikke. De fant meg ikke umiddelbart da de skulle dra, så de dro uten meg. Ingen krangel, ingen roping, ingen konflikt. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Nei? Aldeles ikke. De fant meg ikke umiddelbart da de skulle dra, så de dro uten meg. Ingen krangel, ingen roping, ingen konflikt. Antar de prøver si noe til deg sublimt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 (endret) Snakket med kjæresten i telefonen og hylte tilbake "HOLD KJEFT JEG PRATER MED TYPEN!!!!!11111"? Slamra med dører og låste romdøra? Tilslutt ble de lei av å krangle med deg og bare dro. Nei? Aldeles ikke. De fant meg ikke umiddelbart da de skulle dra, så de dro uten meg. Ingen krangel, ingen roping, ingen konflikt. Da er de en snodig gjeng som fortjener all eder og galle du evt måtte ha når de kommer hjem. Kom det noen slemme innbruddstyver og ville inn, så du måtte legge ut feller over hele huset? Endret 26. juli 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 De nærliggende kommunene trenger ikke kjærestegaranti, de har halvkopper kaffe til 5kr & dansbænd på lokalet. Mja, kanskje Skayn, Melhus, Malvik, Klæbu og de, men ikke noe sånt i Orkdal. Mer rock enn danseband, og kaffen er dyr. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 (endret) Orkdal ja, eneste positive der er passe stort bilhuggeri, ellers har jo plassen alt det negative med by og bygd i ett, iallefall min oppfattelse. Da er de en snodig gjeng som fortjener all eder og galle du evt måtte ha når de kommer hjem. Kom det noen slemme innbruddstyver og ville inn, så du måtte legge ut feller over hele huset? Hvorfor driver du og erter vida når du vet hvor melodramatisk hun er? Endret 26. juli 2012 av Mr. Primera Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 (endret) Tro om det var en "feriekatt" (dvs en som eiern vil bli kvitt pga han skal på ferie , basically en uansvarlig person) som kom å gnikket seg mot bena mine når det regnet......får man da inderlig ikke håpe :/ He he , jeg er nok en "kattehvisker" http://www.youtube.com/watch?v=O9ZUWUKxZvk Purrfection ! Endret 26. juli 2012 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Tro om det var en "feriekatt" (dvs en som eiern vil bli kvitt pga han skal på ferie , basically en uansvarlig person) som kom å gnikket seg mot bena mine når det regnet......får man da inderlig ikke håpe :/ He he , jeg er nok en "kattehvisker" Purrfection ! Nah, bro. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Da er de en snodig gjeng som fortjener all eder og galle du evt måtte ha når de kommer hjem. Kom det noen slemme innbruddstyver og ville inn, så du måtte legge ut feller over hele huset? Hvorfor driver du og erter vida når du vet hvor melodramatisk hun er? Bytex is bustin' chops. I hvert fall noen som vet hva man skal skrive for å gjøre det litt interessant her inne. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Hvorfor driver du og erter vida når du vet hvor melodramatisk hun er? Bytex is bustin' chops. I hvert fall noen som vet hva man skal skrive for å gjøre det litt interessant her inne. Prøvde selv og komme med en små-morsom kommentar som kanskje kunne framprovosere noe morsomt fra vida/noen andre men det funket tydeligvis ganske dårlig, bytex fortjener kudos for måten han ordlegger seg i sånne situasjoner uten å være direkte nedlatende. Vil faktisk gå så langt som og si at han er en av bæreveggene til forumkafeen, ofte noe artig/informativt fra den kanten. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Og når jeg kommer tilbake er alle gått og lagt seg. Wankers. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Still going strong. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Neida, vi gidder bare ikke skrive svada. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Jeg har blitt søvnløs, ikke noe gøy. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Jeg må fikse døgnrytmen min... Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Klarte å miste et beger med blåbær utover kjøkkengulvet.... Fuck me. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=-YAu-sGIpwQ&feature=player_embedded Edit: Hvis den ikke passer her så vær vennlig å heller flytt innlegget til ett annet sted hvor den passer. Husk å donere! Endret 27. juli 2012 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Er gulvet rent? Ikke så veldig. Ikke hadde jeg tid på morgenen til å ta et opp heller. Får håpe en eller annen fugl har tatt seg inn og spist dem opp. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 ringte inn syk i dag.. "nei ffan heller, eg veit du e full eller høy, eg gjer fan, kom deg på jobb" Så da var man på jobb alikavel. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg