Lord Britishface Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Kan man leie kjærester? Noen som har et bra sted å anbefale? Gløshaugen. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Har ikke Trondheim kjærestegaranti? Om du holder deg litt til så kanskje du får penga tilbake, Hedvig! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Gløshaugen. Der jeg må begynne å henge altså. Får ta med et skilt og stille meg utafor. Har ikke Trondheim kjærestegaranti? Om du holder deg litt til så kanskje du får penga tilbake, Hedvig! Joo, de har faktisk det! Men kanskje de mener jeg må legge litt innsats i det? :/ Faen, hater innsats. Vil tro det ligger mye mere bak enn bare "12 folk dro fra lille søte uskyldige meg". For alt vi vet kan de være jævlige folk. Ikke at jeg skal snakke dritt om familien din V. Peace and love. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 THIS TIME BABY I'LL BEEEEEEEEEEEEEEEEE BULLEEEEEEEEEEEEEEEEEEETPROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOF. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Joo, de har faktisk det! Men kanskje de mener jeg må legge litt innsats i det? :/ Faen, hater innsats. Jeg har ikke sett de skriftlige kriteriene, men jeg tror ikke det var stort mer enn å være student i Trondheim og å delta på en og annen aktivitet eller gå ut innimellom. Hva med sukker? Virker ikke det? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Jeg har ikke sett de skriftlige kriteriene, men jeg tror ikke det var stort mer enn å være student i Trondheim og å delta på en og annen aktivitet eller gå ut innimellom. Hva med sukker? Virker ikke det? Jeg ble litt satt ut av sukker, det var så mange raringer der. Normale folk og, men de drukna litt. Men altså, jeg klager ikke. Jeg synes singellivet er ganske digg. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Hvordan raringer? THIS TIME BABY I'LL BEEEEEEEEEEEEEEEEE BULLEEEEEEEEEEEEEEEEEEETPROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOF. Bullet me, bullet me. I take the full responsibility. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Men altså, jeg klager ikke. Jeg synes singellivet er ganske digg. Det sier du bare fordi da er du fri til å reise rundt å ha trekanter med folk på andre deler av landet uten å tenke på typa (dama?) som sitter hjemme. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Jeg kan late som jeg er kjæresten din, koster bare 1000kr/uka. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Hvordan raringer? "Katta mi spådde at vi kommer til å gifte oss og få tre barn" "Pule?" "Langt, intens kjærlighetserklæring" Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Hva skal man egentlig si da? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Hva skal man egentlig si da? "Slo du deg veldig da du falt ned fra himmelen? *kunstpause* For det ser ut som du landa på trynet."Standard sjekkereplikk med en humoristisk vri. Bitches love humour. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Det sier du bare fordi da er du fri til å reise rundt å ha trekanter med folk på andre deler av landet uten å tenke på typa (dama?) som sitter hjemme. Jeg føler at dette innlegget har en dypere mening bak seg, men jeg klarer bare ikke skjønne hva. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 (endret) Hedvig: Han prøver å leve gjennom deg. Nå som han er stuck med meg får han aldri levd ut de crazy drømmene sine vettu. Så fly! Fly ut i verden og finn deg masse folk å ha orgies med! DU ER FRIIIIIIII! Endret 26. juli 2012 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Det sier du bare fordi da er du fri til å reise rundt å ha trekanter med folk på andre deler av landet uten å tenke på typa (dama?) som sitter hjemme. Jeg føler at dette innlegget har en dypere mening bak seg, men jeg klarer bare ikke skjønne hva. Det at jeg satte "dama?" parantes? Det betyr bare at jeg ikke dømmer deg om du er biseksuell. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Jeg føler meg så ren og uskyldig i en verden av dirty mennesker :S Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Jeg føler meg så ren og uskyldig i en verden av dirty mennesker :S Ikke klag. Vi prøver å få deg til å bli en av gjengen så godt vi kan. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Så koselig <3 føler meg nesten elsket. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Klart du er. Vi er så glad i deg atte. Har Tr.hjem kjærestegaranti? Hvorfor har ikke de nærliggende kommunene det? Dårlige greier! Jaja, jeg har QI. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 De nærliggende kommunene trenger ikke kjærestegaranti, de har halvkopper kaffe til 5kr & dansbænd på lokalet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg