Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gløshaugen.

Der jeg må begynne å henge altså. Får ta med et skilt og stille meg utafor.

Har ikke Trondheim kjærestegaranti? Om du holder deg litt til så kanskje du får penga tilbake, Hedvig!

Joo, de har faktisk det! Men kanskje de mener jeg må legge litt innsats i det? :/ Faen, hater innsats.

Vil tro det ligger mye mere bak enn bare "12 folk dro fra lille søte uskyldige meg".

For alt vi vet kan de være jævlige folk. Ikke at jeg skal snakke dritt om familien din V. Peace and love.

Lenke til kommentar

Joo, de har faktisk det! Men kanskje de mener jeg må legge litt innsats i det? :/ Faen, hater innsats.

Jeg har ikke sett de skriftlige kriteriene, men jeg tror ikke det var stort mer enn å være student i Trondheim og å delta på en og annen aktivitet eller gå ut innimellom. Hva med sukker? Virker ikke det?

Lenke til kommentar

Jeg har ikke sett de skriftlige kriteriene, men jeg tror ikke det var stort mer enn å være student i Trondheim og å delta på en og annen aktivitet eller gå ut innimellom. Hva med sukker? Virker ikke det?

Jeg ble litt satt ut av sukker, det var så mange raringer der. Normale folk og, men de drukna litt. Men altså, jeg klager ikke. Jeg synes singellivet er ganske digg.

Lenke til kommentar

Men altså, jeg klager ikke. Jeg synes singellivet er ganske digg.

Det sier du bare fordi da er du fri til å reise rundt å ha trekanter med folk på andre deler av landet uten å tenke på typa (dama?) som sitter hjemme.
Lenke til kommentar

Det sier du bare fordi da er du fri til å reise rundt å ha trekanter med folk på andre deler av landet uten å tenke på typa (dama?) som sitter hjemme.

Jeg føler at dette innlegget har en dypere mening bak seg, men jeg klarer bare ikke skjønne hva.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Hedvig: Han prøver å leve gjennom deg. Nå som han er stuck med meg får han aldri levd ut de crazy drømmene sine vettu.

Så fly! Fly ut i verden og finn deg masse folk å ha orgies med! DU ER FRIIIIIIII!

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

Jeg føler at dette innlegget har en dypere mening bak seg, men jeg klarer bare ikke skjønne hva.

Det at jeg satte "dama?" parantes? Det betyr bare at jeg ikke dømmer deg om du er biseksuell.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...