Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

over 240 sies det. bilen var helt smadra

Vel, det var minst 240 når de passerte fotoboksen for den registrerer opp tom. 240, men hva farta var når de traff den asfaltkanten vet de ikke.

Also: Pakke fra Farnell i dag. Posten skal ha 120kr i gebyr fordi det er 65kr i mva. på den. Yay, Norge.

Lenke til kommentar

Biler kan hoppe overraskende høyt og langt hvis farta er stor nok..mye fysikk som skjer. En rånebil med 3 kompiser av meg kjørte i autovernet rett utenfor tunnellen, ble slengt tilbake og traff en trelyktestolpe 2 meter oppe på stolpen så den knakk.

Lenke til kommentar

Siden jeg overhodet ikke vet det og ikke gidder google. Hva bruker man egentlig en bringebærpai til? Media-PC? Noe annet?

Vel, egentlig bare for gøy. Ja, skal ha den som mediaPC. Bare kobler til en mobillader og henger den på baksiden av en skjerm.

Sånn ellers skal jeg bare ha den som en leke. Kanskje kjøre OpenTTD o.l. på.

Lenke til kommentar

Jeg regner med at det er en eller annen form for Linux som kjøres på den. Er det vanskelige saker å sette seg inn i? Kan en streame nett-TV med den (nrk.no eller sumo f.eks.)?

Den har en ARM-prosessor så man kan ikke kjøre Windows, men det finnes flere Linux-distribusjoner som skal være bare å smekke rett innpå. Jeg vet ikke åssen det er med nett-TV, men kan ikke forestille meg at det ikke går. Sikkert noe knoting som det ofte er med Linux da.

Linux er ikke så vanskelig i utgangspunktet. Jeg kjørte Ubuntu på den gamle laptopen. Jeg synes det var lettere å gå fra Windows til Ubuntu enn å gå fra WinXP til WinVista i sin tid.

Hadde ingen problem med drivere eller noe slikt.

Derimot fikk jeg problemer da jeg prøvde å legge inn XBMCbuntu (mediasenterversjon av Ubuntu) på stuemaskina. Etter et par dagers knoting gadd jeg ikke mer og gav opp. Så nå kjører den Win7 igjen. Problemet lå egentlig i at den kjente ikke igjen lydkortet mitt rett og slett.

Lenke til kommentar

Vente på Lycantrophe sin sidelange forklaring om hvorfor du bare er elendig og hva slags milelange kommandolinje-ting som kan skrives inn i terminal.

Edit:

Twitter is currently down for <%= reason %>.

We expect to be back in <%= deadline %>. For more information, check out Twitter Status. Thanks for your patience

Takk for den hjelpsomme meldinga..

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...