Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke sett en morgen på snart 3 uker nå. Huff. 3 uker ferie er egentlig ei uke for mye. Hadde vært kjekt å ha et par uker ekstra å ta ut når det er kaldt og guffent i november ellernoe.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Hva er det med gamle mennesker og ekstremtemperaturer? Farmor nekter aa ha opp vinduet paa soverommet sitt, da det blir for kaldt. Det er godt og vel 30 grader der inne og utrolig daarlig luft.

I resten av huset staar alle ovnene paa paa full vreng, i tillegg til varmepumpen som holder huset paa 30 grader, unntatt rommene jeg oppholder meg i, hvor jeg lukker doerene og aapner vinduene paa fullt gap.

Mormor har det paa samme maate. Hun bor i en liten leilighet paa et sykehjem og har en gjennomsnittstemperatur paa 35 grader, sitter alltid fullt paakledd og lurer paa hvorfor plantene hennes aldri overlever.

Lenke til kommentar

Ikke sant? Og jeg foretrekker en generell romtemperatur paa 15 grader. Alle jeg kjenner vil ha den paa minst 23 grader. Og her snakker jeg baade soverom og oppholdsrom. Jo kaldere rom, jo billigere stroemregning. Du holder temperaturen med tepper og varm drikke.

Sex Raptor, tja. Er du i Stavanger kanskje?

Lenke til kommentar

Høres ut som jeg skiller meg fra damene du har møtt da Sexylubb1. Her foretrekker jeg innetemperatur på under 20 grader. Og helst rundt 15 på soverommet. Dessverre vanskelig når det er varmt ute og leiligheta er på under 30 kvm. Trives bedre med teppe og te på sofaen enn at det blir klamt og varmt inne.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...