Sexylubb1 Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Du misforstår, Bytex. Egenmeldingsdagene er som feriedager å regne. Man må bruke dem når man kan slik at man får nye raskest mulig. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Er du frisk nok til å spille tv-spill er du frisk nok til å jobbe også. Nei. Er du syk, så er du hjemme. Er du frisk nok til å spille, kan du fortsatt være syk nok til å smitte samtlige på jobb. Ikke bare det, men er du syk, så fungerer du dårligere på jobb. Spilling er ikke viktig nok til å bli påvirket. Eller, det gjelder i det minste jobber hvor man omgås mennesker og er avhengig av at man gjør en god nok jobb. 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Er du frisk nok til å spille tv-spill er du frisk nok til å jobbe også. Som regel helt enig, men det kommer jo an på jobben og. Når jeg har vakter på sykehjemmet må jeg bli hjemme med en gang jeg har noe som er smittsomt, selv om forma ikke trenger å være så verst. Ikke fordi jeg vil og bruker enhver anledning på å snike unna, men fordi jeg ikke har lov å dukke opp på jobb. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Hva kan man finne på i Skien? Edit: Nettop flyttet hit. Knarke, råne og havne i bråk med kosovoalbanerne. That's about it. *sukk* Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Jeg er fundamentalt uenig, nordmenn har ALT for lett for å være hjemme fra jobb, fordi vi har et dumsnillt system som gir oss like mye penger om vi er syke eller friske. Så om feiten på jobb føler seg 98% frisk en morgen, ringer han og er sååååå syk, og begynner å poste ræl på facebook hele dagen. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Jeg er fundamentalt uenig, nordmenn har ALT for lett for å være hjemme fra jobb, fordi vi har et dumsnillt system som gir oss like mye penger om vi er syke eller friske. Så om feiten på jobb føler seg 98% frisk en morgen, ringer han og er sååååå syk, og begynner å poste ræl på facebook hele dagen. Enig med hvem? Hvis du sikter til deg jeg skrev.. vel, sånn er det. Jeg vil helst ikke være ansvarlig for at folka jeg jobber tett innpå kreperer før de trenger. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Er du frisk nok til å spille tv-spill er du frisk nok til å jobbe også. Det spørs helt på jobben i grunn. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Beklager, jeg er miljøskadet pga en fyr på skiftet vårt på jobb nesten alltid er borte når han jobber dagskift av diverse grunner (de har begynt å repetere seg såklart). Feber en dag, diare neste dag, pollensyk neste dag igjen osv. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Joda. de har levd lenge nok uansett. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Hva kan man finne på i Skien? Edit: Nettop flyttet hit. Knarke, råne og havne i bråk med kosovoalbanerne. That's about it. *sukk* Liker du turer i skog og mark? Det er noen flotte steder å ta turen i Skiensmarka. Ta turen opp på Geitebuvarden f.eks.Utsikt fra Jomfruland til Lifjell. Vel, hvertfall på findager uten for mye dis. Ellers er det både go-cart og speedway oppe ved flyplassen. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Er du frisk nok til å spille tv-spill er du frisk nok til å jobbe også. Det spørs helt på jobben i grunn. Det er masse skader og lignende som hindrer meg fra å gjøre min, selv om en person som hadde de samme problemene men jobber på kontor fint kunne dratt på jobb. Men, det ER et stort problem at egenmeldinger misbrukes. (Jeg jobber i kommunen, så jeg veit hva jeg snakker om). Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Det er selvfølgelig irriterende. Jeg irriterer meg egentlig over to typer sånn sett: De som bruker hver minste anledning til aldri å jobbe, og er så ofte syke at de burde legges inn på sykehus. Og de som er kjempesyke og dukker opp likavel, og smitter alle andre på arbeidsplassen. Joda. de har levd lenge nok uansett. Haha, huffda Neida, mange av dem som ikke er så gamle egentlig. Bare syke, og ikke i stand til å ta vare på seg selv ordentlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Å være syk er fint. Da kan man legge seg ned og få andre til å lage mat for en. Og man kan spise godteri. Det kan jeg da uansett. Jeg vet dette kommer som et sjokk men...Nemi er ikke ekte. Du lyger!!! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Haha, huffda Neida, mange av dem som ikke er så gamle egentlig. Bare syke, og ikke i stand til å ta vare på seg selv ordentlig. Ja, jeg vet. Jeg har sett mange av dem. Om du snakker om Solborg? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Ja, jeg vet. Jeg har sett mange av dem. Om du snakker om Solborg? Jaaa. Faen, nå kan jeg ikke komme med morsomme historier uten å bryte taushetsplikt lenger Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Noen har ny avatar. Hvorfor har jenter som er ute og går på tur et tonn med parfyme på seg? Føler meg litt som er dyr når jeg er ute i marka. Lukter folk før jeg hører og ser dem om de kommer motvinds... Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Jaaa. Faen, nå kan jeg ikke komme med morsomme historier uten å bryte taushetsplikt lenger Jobber du med en gammel sjømann, som ikke sier annet enn "add"? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Ja, jeg vet. Jeg har sett mange av dem. Om du snakker om Solborg? Jaaa. Faen, nå kan jeg ikke komme med morsomme historier uten å bryte taushetsplikt lenger Du skulle ikke bekrefta det da vettu. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Jobber du med en gammel sjømann, som ikke sier annet enn "add"? Jeg har ikke vært der på en god stund, bortsett fra en kort tilkalling for en uke siden, og da var det ingen sånnen der nei. Du skulle ikke bekrefta det da vettu. Han visste det vel egentlig fra før av, hvis jeg husker rett. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Jeg har ikke vært der på en god stund, bortsett fra en kort tilkalling for en uke siden, og da var det ingen sånnen der nei. Hmm, han er vel død da. Er en stund siden jeg har sett ham... Du husker rett. Tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg