L4r5 Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Husker ikke kvadrat, men det er stue og kjøkken i ett (ikke trangt eller noe), to soverom, bad, utebod og et rom som ikke kan brukes til noe annet enn en bod inne. Så 6800 er ikke gæernt, men som du sier, det er irritasjonsmomentet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 En leilighet med 2 soverom kunne lett kostet over 9000 i mnd, så det er nok best å betale den lille økningen Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Visste ikke at house fyren lagde kul musikk. Han er kjempeflink. Minner skikkelig om Dr. John Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Sant nok, Fry & Laurie lagde mye musikk sammen på 80-tallet til tv-seriene sine. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Husker ikke kvadrat, men det er stue og kjøkken i ett (ikke trangt eller noe), to soverom, bad, utebod og et rom som ikke kan brukes til noe annet enn en bod inne. Så 6800 er ikke gæernt, men som du sier, det er irritasjonsmomentet. 2 soverom for under 7k? Da kan du ikke klage! Med mindre dere bor i Arna eller noe. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 2 soverom for under 7k? Da kan du ikke klage! Med mindre dere bor i Arna eller noe. Arna er fryktelig mye nærmere sentrum enn L4r5 og Anfall. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Da er man hjemme fra dag 1 av Gladmaten 2012. Jeg har drukket god cava, helt okay pils og spist mye forskjellig. Samt myst paa lettkledde jenter - saa klart. De var det mange av. Ogsaa mange av de motsatte. Innpakket i jakker, gensere og skinnyfit bukser. Svart over hele linja. At de orka, sier naa jeg. Jeg holdt paa aa renne vekk i en kakifarget shorts og hvit t-skjorte. Saa ei penere frue som vandret rundt i stoevler. Greit nok, det var Ilse Jacobsen, men likevel. Av alle ting aa vandre rundt i. Og en stakkars unge var pakket inn i ullgenser og stroempebukse, og laa i en skinnpose. Rimelig rosa i ansiktet og svetten rant. Jeg ble varm bare av aa se paa det stakkars barnet. Lenke til kommentar
settings Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 aa aa aa aa aa aa aa aa aa aa aa aa aa aa aa aa aa aa aa aa aa aa aa aa aa aa aa aa aa aa aa aa aa aa aa aa aa aa aa aa aa aa aa aa aa aa aa aa aa aa aa aa aa aa aa aa aa aa aa aa aa aa aa aa aa aa aa aa aa aa aa aa aa aa aa aa aa aa aa aa aa aa aa aa aa aa aa aa aa aa aa aa aa aa aa aa aa aa aa aa aa aa Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 (endret) Hva kan man finne på i Skien? Edit: Nettop flyttet hit. Endret 25. juli 2012 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Det var det de også tenkte når de analyserte bildene. "Det må være en feil med instrumentene." Så de sjekka en gang til. Og, jo, så mye var smelta.Sesongsmelting på Grønland har vi vært eneste år, men på denne skalaen har man aldri sett før. Feil. NASA selv sier at det har forekommet store smeltinger på Grønnland rundt hvert 150 år. Sist gang var på 1880-tallet. Dette står i bunnen på NASA-artikkelen. http://www.nasa.gov/...nland-melt.html Vel og merke en annen ting. Rødfargen og rosafargen representerer hvor det er målt smelting. Ikke hvor ting har SMELTET. Dvs, på 97% av overflaten til isen på Grønnland, så er det målt smelting. Jeg syns vi burde holde hysteriet og sånt unna, inntil vi faktisk kan si noe om hvorvidt dette har aldri noen sinne skjedd i naturens historie (som er litt lengre enn 30 år som blir nevnt), eller om det faktisk er en gjevnlig hendelse. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Vi kan evt. begynne å kaste penger på Grønnland, det burde stoppe smeltingen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Om vi kjøper CO2-kvoter, hjelper det nok. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Hva kan man finne på i Skien? Edit: Nettop flyttet hit. Knarke, råne og havne i bråk med kosovoalbanerne. That's about it. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Og de har ENDA flere fettere enn pakistanerne. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 2 soverom for under 7k? Da kan du ikke klage! Med mindre dere bor i Arna eller noe. Arna er fryktelig mye nærmere sentrum enn L4r5 og Anfall. Så de bor ikke i Bergen, med andre ord? Eller regner du med toget? Hva kan man finne på i Skien? Edit: Nettop flyttet hit. Folk jeg kjenner eller har kjent som bor i området har enten drevet med råning, fotball eller drikket. Gjerne i en kombinasjon. Have fun. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Skal gi deg et mer seriøst svar seinere, Iskall. Må bort i studioet en tur og blit tatt bilde av. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Etter å ha jailbreaket en iPhone, hvordan får jeg greia normal igjen? Altså, hvordan får jeg bort jailbreak-tingen? Hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg