Datasmurf Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Hehe, hun var her ei lita stund også ja Stokkan og Øystein spiller Tribes nå.. Faktisk. Trodde han satt og drakk. Ja ja, Tribes er greit nok det. Spilte det en periode til jeg ble lei av aa bli griseeid hele tiden. Dafflan paa g, eller? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 I fink Die Antwoord freeky. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 (endret) telnet miku.acm.uiuc.edu Endret 25. juli 2012 av b-real Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Mer awesome: telnet:towel.blinkenlights.nl (vet ikke om den funker lenger) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 (endret) http://www.nasa.gov/...nland-melt.html Mer awesome: telnet:towel.blinkenlights.nl (vet ikke om den funker lenger) Takk, den der hadde jeg glemt gitt Tho min ble litt rart pga terminalfargevalget mitt men awsome! Endret 25. juli 2012 av b-real Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Lenge sia jeg har vært innom her nå. ser ikke ut som om jeg har gått glipp av så mye ut i skauen på fredag ( ca ) danmark en svipptur om noen uker, også irland i litt over 3 måneder etter det :3 Lenke til kommentar
Værktøy Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 ut i skauen på fredag ( ca ) danmark en svipptur om noen uker, også irland i litt over 3 måneder etter det :3 Du får kose deg. ;D http://www.nasa.gov/...nland-melt.html [... bilde ...] Det kan umulig være så mye som har smelta? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Det kan umulig være så mye som har smelta? Det var det de også tenkte når de analyserte bildene. "Det må være en feil med instrumentene." Så de sjekka en gang til. Og, jo, så mye var smelta.Sesongsmelting på Grønland har vi vært eneste år, men på denne skalaen har man aldri sett før. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 (endret) Hvorfor skulle det være umulig? På Svalbard merkes de 10 ganger bedre enn her på fastlandet også. For 10 år siden kunne man lett krysse havet med snøscooter på vinteren, det var metertjukk is overalt. Nå er det åpent hav hele året så man må kjøre rundt eller over med båt for å komme til "hyttelandsbyen". Isbjørnene sliter med å overleve fordi gamle overisete områder har blitt brutt opp i isflak og hav istedet, som gjør det vanskelig for dem å jakte sel. Og været der oppe generellt har vært helt merkelig de siste årene, i hele jula for et par år siden pissregna det. Endret 25. juli 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Værktøy Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Det kan umulig være så mye som har smelta? Det var det de også tenkte når de analyserte bildene. "Det må være en feil med instrumentene." Så de sjekka en gang til. Og, jo, så mye var smelta.Sesongsmelting på Grønland har vi vært eneste år, men på denne skalaen har man aldri sett før. Uff og uff. Får ta en tur til Optimisten her ved helsesentret. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Lagt til "litt". supert, takk takk til deg og sexylubb Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Visste ikke at house fyren lagde kul musikk. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 http://open.spotify.com/track/2SuvEqASJscSJg9LOvS1Jp Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 La til litt til jeg. Inspirasjon fra dagens jobbmusikk. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 (endret) Så var det min tur til å bestemme meg om jeg skal være prinsippfast eller praktisk. Huseieren vil heve husleia fra 6500 til 6800. Han sier det er fordi lønnsøkninga er på 4%. Altså burde leia øke med 4% i følge han. Har ettårskontrakt fra juli i fjor. Vet selvsagt at ettårskontrakt ikke er gyldig (foreligger ingen av de vanlige unntakene her) og at den da går over til å være tidsubestemt. Jeg kan ri paragrafene og si at konsumprisindeksen bare har økt med 0,7%. Altså en ny leie på 6550 (runda opp). Men gjør jeg det så ser jeg for meg at han om to-tre måneder finner en eller annen grunn til å kaste oss ut. Tror jeg svelger kamelen. Jævla utleiehaier. Endret 25. juli 2012 av Daskemannen Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Greiere å ha et fast sted å bo enn å stå på et prinsipp, mener nå jeg. Spesiellt når du er samboer. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Og hvertfall når markedet er slik det er nå. Har bare en måneds oppsigelsestid så kan jo kikke rundt og heller si opp seinere hvis vi finner noe bedre. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 6800 er jo ikke så mye når dere er to da. Hvor stort er det? Men jeg skjønner irritasjonen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg