Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor tror folk at det er en god ide å komme med personangrep på moderatorer? Hva tror de at de vil oppnår med det?

Retorisk spørsmål og ikke relatert til denne tråden.

POWER TO THE PEOPLE!!! DOWN WITH THE TYRANTS!111 KJEMP MOT MAKTA!

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Å herre. Blir flau over å være jente av og til.

Tja, jeg er lei forhold. Det ble nok etter diverse forhold.

Ignore bitches, aquire dog, profit.

Hvorfor tror folk at det er en god ide å komme med personangrep på moderatorer? Hva tror de at de vil oppnår med det?

Retorisk spørsmål og ikke relatert til denne tråden.

Jeg hater deg, og du suger.

Lenke til kommentar

6÷2(1+2)= ?

Du vet at man kan lime inn mattestykker på Google, også regnes det ut for deg? Svaret er 9.

du gadd ikke prøve med hode?

dealen med stykket i feil rekkefølge får du 1 ikke 9.

48/2(9+3) er et nesten likt stykke.

jeg fikk 7 :blush:

7 ja...

Lenke til kommentar

6÷2(1+2)= ?

Du vet at man kan lime inn mattestykker på Google, også regnes det ut for deg? Svaret er 9.

du gadd ikke prøve med hode?

dealen med stykket i feil rekkefølge får du 1 ikke 9.

48/2(9+3) er et nesten likt stykke.

Tok den i hodet, jo. Bare informerte deg om det, ettersom du spurte her ;)

Endret av Al Capone
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Ville vært litt awkward hvis Heath Ledger fortsatt levde og dro og besøkte ofrene..

........eller kanskje Cesar ;)

Lenke til kommentar

Oi, faktisk flere som spiller TSW. Gamer forresten DotA med "svogeren" din (Stokkan) nå ;)

Maa jo game. Proever aa overtale Stokkan til aa starte med TSW ogsaa, men han har daarlig nok tid til aa game D3 om jeg ikke skal lesse enda et spill paa ham. Samt at minstesoess ville kverka meg om jeg tok ham fra henne mer. Det er det eneste negative med at kompisen din er sammen med soestra di. Du faar ikke henge nok med ham uten henne. :p

Leste to setninger, og fant ut at det ble for uinteressant å lese resten. Så jeg skriver dette istedenfor. Logikk much 8D

Tard.

<3

Lenke til kommentar

Oi, faktisk flere som spiller TSW. Gamer forresten DotA med "svogeren" din (Stokkan) nå ;)

Maa jo game. Proever aa overtale Stokkan til aa starte med TSW ogsaa, men han har daarlig nok tid til aa game D3 om jeg ikke skal lesse enda et spill paa ham. Samt at minstesoess ville kverka meg om jeg tok ham fra henne mer. Det er det eneste negative med at kompisen din er sammen med soestra di. Du faar ikke henge nok med ham uten henne. :p

Hehe, hun var her ei lita stund også ja :p Stokkan og Øystein spiller Tribes nå..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...