L4r5 Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Er ikke noe bedre med hu kjerringa her på forumet som blei fornærma over at typa ikke blei sjalu på dildoen hu hadde kjøpt. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Jeg vurderte legge linken i den tråden men var redd for at du kom til å fjerne den. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 slimda: Skal du sjekke ut noen spesifikke galway-låter er Ocean loader, Rambo, combat school, arkanoid klassikere..blant mange flere. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Å herre. Blir flau over å være jente av og til. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Trøst deg med at de fleste "hysteriske damene" på KG.no er mannfolk herfra som troller i trådene. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Å herre. Blir flau over å være jente av og til. "Kjæresten min har boner når han våkner om morgenen. Betyr det at han drømmer om noen andre??! SKAL JEG DUMPE HAM!!???". Av og til er jeg glad jeg aldri kom inn i det gamet. Finnes det normale jenter der ute? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Jeg liker å tro at jeg er noenlunde normal når det gjelder. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Jo men så henger jo du her da. Så du telles egentlig ikke med alle de andre jentene. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Det var ment som en bekreftelse på at du er ganske normal. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Hvorfor tror folk at det er en god ide å komme med personangrep på moderatorer? Hva tror de at de vil oppnår med det? Retorisk spørsmål og ikke relatert til denne tråden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 "Kjæresten min har boner når han våkner om morgenen. Betyr det at han drømmer om noen andre??! SKAL JEG DUMPE HAM!!???". Av og til er jeg glad jeg aldri kom inn i det gamet. Finnes det normale jenter der ute? First of all: DUMP HAM!!! og: Jaa! Meeg! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Hvorfor tror folk at det er en god ide å komme med personangrep på moderatorer? Hva tror de at de vil oppnår med det? Retorisk spørsmål og ikke relatert til denne tråden. FIGHT THA POWAH!- og alt det tullet der, tenker jeg. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Hvorfor tror folk at det er en god ide å komme med personangrep på moderatorer? Hva tror de at de vil oppnår med det? Retorisk spørsmål og ikke relatert til denne tråden. Du må ikke slette innleggene før jeg får lest den. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 FIGHT THA POWAH!- og alt det tullet der, tenker jeg. Lite effektiv måte siden innlegget forsvant før det var gått et minutt. Du må ikke slette innleggene før jeg får lest den. Du gikk ikke glipp av noe stort. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Hvorfor tror folk at det er en god ide å komme med personangrep på moderatorer? Hva tror de at de vil oppnår med det? Retorisk spørsmål og ikke relatert til denne tråden. Leve farlig vettu. Adrenalinkick og sånt. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 First of all: DUMP HAM!!! og: Jaa! Meeg! Du er sammen med Daskemannen. Virker ikke så veldig normalt egentlig. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Jeg må bare kopier en post fra en annen "del" av forumet. Jævelen har gitt meg den største følelsen av misunnelse jeg noen sinne har opplevd. Oh god. Jeg spurte Robert Clotworthy, stemmeskuespilleren til Jim Raynor fra StarCraft, om en tjeneste på Twitter. Dette ble resultatet: http://picosong.com/wums/ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Fett. Hadde jeg brukt mobilsvar hadde noe sånt vært kult. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg