L4r5 Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 ved unntak av Jarmo da. Men det er han da.. Jarmo er ikke moderator heller, alt som ikke står inne i posten hans er som oftest løgn, også det som står under avataren hans Du... Det der høres ut som noen som har vondt i stumpen! Hva sa jeg om onkel Jarmo sin van? Det ER IKKE godteri der inne! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Du... Det der høres ut som noen som har vondt i stumpen! Hva sa jeg om onkel Jarmo sin van? Det ER IKKE godteri der inne! Hyysjh! Det var hemmelig Men jeg legger meg og prøver å sove, ser dere i morgen, lads! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 en blir så naken uten skjegget.Jeg tok det her for ikke så lenge siden og det var ikke meg i speilet..var..jah..grusomt. Tror jeg på. Husker da bazukh og espenpai fikk meg til å ta skinnskjegget. Det var ille nok. Å ta det på haka må være enda verre. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Sov godt, slask! Måtte morgendagen bringe deg lykke, medvind og hete hete kvinner. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Sov godt, slask! Måtte morgendagen bringe deg lykke, medvind og hete hete kvinner. Jeg tviler dessverre... Jeg skal ikke whine mer om det som skjedde i dag så jeg holder kjeft m'kay? Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 fikk dere med dere den aller siste episoden av Kongen av Queens på tv2 nå.. søt episode Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 fikk dere med dere den aller siste episoden av Kongen av Queens på tv2 nå.. søt episode Nei. Døde hun $cientolog-crazy-kjerringa hans så han endelig fikk en trekant med han negern og faren hennes? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 en blir så naken uten skjegget.Jeg tok det her for ikke så lenge siden og det var ikke meg i speilet..var..jah..grusomt. Tror jeg på. Husker da bazukh og espenpai fikk meg til å ta skinnskjegget. Det var ille nok. Å ta det på haka må være enda verre. ...Du så litt tard ut. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Men jeg legger meg og prøver å sove, ser dere i morgen, lads! Sov godt slasken. Døde hun $cientolog-crazy-kjerringa hans så han endelig fikk en trekant med han negern og faren hennes?Uhm...hæ? oO Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 jeg har nettopp til min store forferdelse innsett at min siste rest av sosialt akseptert humor forsvinner når jeg døgner. Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 fikk dere med dere den aller siste episoden av Kongen av Queens på tv2 nå.. søt episode Nei. Døde hun $cientolog-crazy-kjerringa hans så han endelig fikk en trekant med han negern og faren hennes? Du så jo på episoden du tydeligvis Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 jeg har nettopp til min store forferdelse innsett at min siste rest av sosialt akseptert humor forsvinner når jeg døgner. Hva faen? Først nå? Vi feiler til stadighet her =( Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 jeg har nettopp til min store forferdelse innsett at min siste rest av sosialt akseptert humor forsvinner når jeg døgner. Hva faen? Først nå? Vi feiler til stadighet her =( Jeg så nettopp over mine 20 siste innlegg. Det jeg fant ut er at jeg selv i dødrukken tilstand ville nektet for at det var jeg som har skrevet det. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Jeg har värt med noen venner og spilt Scrabble. Utrolig moro, men slitsomt for de små grå. Nå skal det busselalles. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Nei, faen. Nå prøver jeg å få litt søvn her. Natta, forumkafeen. Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Nei, faen. Nå prøver jeg å få litt søvn her.Natta, forumkafeen. Natta! Ahh, ferdig med 2 timer trening på gymmen nå.. *strekker seg og nyter livet* Hva skjer? Noe interessant på topic, foruten om Lars sin evne til å glemme hva han skriver..? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Tyggis + Wolfmother + stor, myk seng = WIN! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Tyggis + Wolfmother + stor, myk seng = WIN! Seng +????? = Makin' bacon honey! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Seng+bacon +????? = Mamma som spør hva faen jeg har drevet med av sengeaktiviteter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg