Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faen, jeg savner The Secret World ... Vil hjem for å game, selv om det er godt å være her også.

Samtidig savner jeg fortsatt sigaretter og brus, selv om jeg slutta for tre måneder siden med brus og i vinter med sigg. Vel, slutta og lutta med sigg. Tar en sammen med valiumen før jeg går til tannlegen, og jeg antar jeg røyker en 10pack i fylla, kommer i alle fall alltid hjem med en tom 10pack i lomma, men jeg er ikke så ofte på fylla lenger heller, men jeg røyker ikke mer enn 2 per måned når jeg er til tannlegen, og 12 per måned de få gangene jeg har vært på fylla. Som har vært tre ganger etter at jeg slutta å røyke. Uansett, et evig savn. Juice, melk, vann, saft, te, øl ... Langt i fra det samme ...

Lenke til kommentar

Faen, jeg savner The Secret World ... Vil hjem for å game, selv om det er godt å være her også.

Samtidig savner jeg fortsatt sigaretter og brus, selv om jeg slutta for tre måneder siden med brus og i vinter med sigg. Vel, slutta og lutta med sigg. Tar en sammen med valiumen før jeg går til tannlegen, og jeg antar jeg røyker en 10pack i fylla, kommer i alle fall alltid hjem med en tom 10pack i lomma, men jeg er ikke så ofte på fylla lenger heller, men jeg røyker ikke mer enn 2 per måned når jeg er til tannlegen, og 12 per måned de få gangene jeg har vært på fylla. Som har vært tre ganger etter at jeg slutta å røyke. Uansett, et evig savn. Juice, melk, vann, saft, te, øl ... Langt i fra det samme ...

Leste to setninger, og fant ut at det ble for uinteressant å lese resten. Så jeg skriver dette istedenfor. Logikk much 8D

Lenke til kommentar

Tre opphøyd i tre tre ganger er 7,6 milliarder.

Tre opphøyd i tre 7,6 milliarder ganger er litt mer.

Tre opphøyd i forrige svar er enda litt mer.

Gjør dette 62 ganger til, og du får Grahams number, et nummer stort nok til å skape et svart hull av hjernen din om du memoriserer det.

Gøy. :love:

Lenke til kommentar

Oi, faktisk flere som spiller TSW. Gamer forresten DotA med "svogeren" din (Stokkan) nå ;)

Endret av chairgame
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...