Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er så lei av folk som skal gjøre et poeng ut av at de er lei 22. juli. Buhu, suck it up! Verden handler om mer enn hva dere liker å bli utsatt for eller ikke.

Skjønner helt fint at folk kan synes det kan bli mye, og vil distansere seg litt. Men hva er poenget med denne trangen til å hele tida gjøre et stort poeng av det, og gjerne i samme slengen bruke ord som "tåreperse", "melking" "utnytting" og lignende. Det er faen meg naturlig at vi markerer det, og at det fortsatt er aktuelt og relevant. SUCK IT UP.

Lenke til kommentar

Synes det er en merkelig dag å klage på at denne saken får mye oppmerksomhet ja. Men, gjør som jeg. Ikke slå på TV. Ikke gå inn på nettavisene sine forsider. Problem solved.

Les ei bok eller spill de 20 spillene du kjøpte på Steam sitt sommersalg i stedet for!

Lenke til kommentar

De kan da få ha en dag på å markere dette uten at internettets forumer skal gå berserk i hatposter? Dette har tross alt rammet utrolig mange, ikke bare akkurat de som ble skutt, men også alle som kjenner dem eller kjenner noen.

Som du sier det selv, suck it up. Imorra er alt normalt igjen og vi kan fortsette å hate på sigøynere.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Lurer paa om det ikke ble en liten en for mye i gaar kveld. Satser paa at ibux og smoothie er en god kombinasjon og at det hele gaar over slik at jeg faar laget middag, om ikke annet.

Var ogsaa redd en periode for at jeg hadde mistet brillene mine paa vei hjem fra byen, men etter mye leting og famling rundt i moerket som en annen blind moldvarp, fant jeg da til slutt i skittentoeyskurven. Skills.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hun er veldig lei seg for at folk bruker denne dagen til å sørge over sine eller sine venners tapte i fjor samme dag. Vi som faktisk ble berørt er avskum, fordi det er minnemarkeringer i avisene, som plager stakkars Hedvig.

Som å si til en jøde etter 2. verdenskrig: "Duh, kan dere ikke drite i å mase om den holocaust-greia, jeg er skikkelig lei ass"

Endret av Bytex
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...