Heddy Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Og de mener det er kjempeviktig å ha våpen så man kan beskytte seg mot banditter som kommer og skal plyndre den ensomme, lille gården ute på prærien der naboene og politi er flere mil unna. Nei vent, det var 200 år sida det ja... Men fungerer fortsatt kjempebra som argument. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Sant. De skulle hatt mer restriktive vaapenlover, men det hadde vel vaert vanskelig aa opprettholde i et land med saa mange mennesker. Jeg skylder paa religion og republikanere. TROR 2. Amendment er et lite hinder. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Jo jo, du har kanskje rett, men de fleste jeg kjenner "over there" er blodkristne republikanere, saa det er kanskje derfor jeg reagerer. I alle fall naar jeg ser reaksjonene deres etter de greiene i Denver, og reaksjonene deres paa Obamacare. Og brorparten av de er leger eller jobber i helsebransjen, saa de burde da virkelig omfavne det, men neida. Oh well, om vi ser bort fra religion og politikk og saann, er de stort sett greie, selv om jeg foraarsaket en stor krangel da jeg sa jeg hadde stoerre tro paa gamle, hedenske guder enn deres kristne. Sant. De skulle hatt mer restriktive vaapenlover, men det hadde vel vaert vanskelig aa opprettholde i et land med saa mange mennesker. Jeg skylder paa religion og republikanere. TROR 2. Amendment er et lite hinder. Tror du det? Nei, det har jeg ikke noe tro paa. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 selv om jeg foraarsaket en stor krangel da jeg sa jeg hadde stoerre tro paa gamle, hedenske guder enn deres kristne. Høres kjempemorsomt ut! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 For en morgen. Det frister utrolig lite å rydde alt tomgodset som er spredd rundt nede i huset. Lenke til kommentar
settings Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 God morgen, eller god dag. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Herregud, jeg elsker lørdager. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Bah.. Ingenting er så frustrerende som å levere inn en pc som har problemer bare for at verkstedet ikke finner noen ting... Og pcen fungerer normalt igjen helt uten videre. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Visste ikke at det er lørdag i dag. Herregud, jeg elsker ferie. 1 Lenke til kommentar
settings Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 (endret) Herregud jeg elsker burgere med rødløk, paprika og frisk salat. notat til megselv: vaske salaten bedre nestegang - jord i tenna... Endret 21. juli 2012 av settings Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Amazon og Ebay, leverer de nye produkter eller brukte produkter, noe ala finn.no ? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Potetgull skjer på lørdager. Veldig, veldig viktig. Lenke til kommentar
settings Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Amazon og Ebay, leverer de nye produkter eller brukte produkter, noe ala finn.no ? akkurat som finn leverer selgerne nye og brukte produkter... står som regel i anonsen. Potetgull skjer på lørdager. Veldig, veldig viktig. Kims - sourcream & onion Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Maarud sourcream&onion i hvert fall. Namnam. 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Hadde faktisk ikke PEILING på at det var lørdag i dag. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Klipp dere og skaff dere en jobb. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Maarud sourcream&onion i hvert fall. Namnam. omnom. Spiller du draw something btw? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Maarud sourcream&onion i hvert fall. Namnam. Maarud sin var bedre før de redesignet posene – og innholdet. Nå er Kims bedre. Kims har faktisk jevnt over steget i kvalitet mens Maarud har gått ned i kvalitet samt opp i pris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg