Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Og de mener det er kjempeviktig å ha våpen så man kan beskytte seg mot banditter som kommer og skal plyndre den ensomme, lille gården ute på prærien der naboene og politi er flere mil unna. Nei vent, det var 200 år sida det ja... Men fungerer fortsatt kjempebra som argument.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jo jo, du har kanskje rett, men de fleste jeg kjenner "over there" er blodkristne republikanere, saa det er kanskje derfor jeg reagerer. I alle fall naar jeg ser reaksjonene deres etter de greiene i Denver, og reaksjonene deres paa Obamacare. Og brorparten av de er leger eller jobber i helsebransjen, saa de burde da virkelig omfavne det, men neida.

Oh well, om vi ser bort fra religion og politikk og saann, er de stort sett greie, selv om jeg foraarsaket en stor krangel da jeg sa jeg hadde stoerre tro paa gamle, hedenske guder enn deres kristne. :p

Sant. De skulle hatt mer restriktive vaapenlover, men det hadde vel vaert vanskelig aa opprettholde i et land med saa mange mennesker. Jeg skylder paa religion og republikanere. :p

TROR 2. Amendment er et lite hinder.

Tror du det? Nei, det har jeg ikke noe tro paa. :p

Lenke til kommentar

Amazon og Ebay, leverer de nye produkter eller brukte produkter, noe ala finn.no ?

akkurat som finn leverer selgerne nye og brukte produkter...

står som regel i anonsen.

Potetgull skjer på lørdager. Veldig, veldig viktig.

Kims - sourcream & onion

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...