Lycantrophe Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Hva vet du om det, Villa-gutten? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 alt-gr knappen min har hengt seg opp så jeg sliter med å lage $ og @ tegn..livet er faen meg hardt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Jeg er avholds av erfaring, ikke av overtro. Dvs, jeg har drukket flere typer øl og andre typer alkoholholdige drikker, ofte i kombinasjon med brus for å få bort den jævlige smaken. Fortsatt i live. alt-gr knappen min har hengt seg opp så jeg sliter med å lage $ og @ tegn..livet er faen meg hardt. Brukt Ctrl+Alt, fungerer på samme måte som Alt Gr-tasten. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Jeg er også avholds fordi jeg ikke liker alkohol - av erfaring. Dessuten blir jeg ikke beruset overhodet, så jeg kan like gjerne drikke noe annet som faktisk har god smak, og få akkurat samme effekt. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 - Vi skulle egentlig sitte der hvor gjerningsmannen kom inn. Gud var helt klart på vår side og passet på oss, sier Jamie Rohrs til ABC News. Fy faen, som jeg hater slike utsagn. Hva med de 12 som døde da? Dust! 4 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 - Vi skulle egentlig sitte der hvor gjerningsmannen kom inn. Gud var helt klart på vår side og passet på oss, sier Jamie Rohrs til ABC News. Fy faen, som jeg hater slike utsagn. Hva med de 12 som døde da? Dust! Så enig. Slike utsagn er respektløst. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Fy faen, som jeg hater slike utsagn. Hva med de 12 som døde da? Dust! De gikk ikke med gud. Synd for de. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Jeg er også avholds fordi jeg ikke liker alkohol - av erfaring. Dessuten blir jeg ikke beruset overhodet, så jeg kan like gjerne drikke noe annet som faktisk har god smak, og få akkurat samme effekt. Saa om jeg skulle sjenke deg paa noen liter hjemmelaget kirsebaerlikoer med 96% i, saa blir du ikke beruset samme hvor mye du drikker? Lenke til kommentar
felicity Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 hjemmelaget kirsebaerlikoer med 96% Nei, bare dårlig. Hva mener dere om flagging i morgen? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Kommer ikke til å skje. For det første vil jeg lukke ørene og øynene for alt media har å bringe. For det andre så har jeg ikke flaggstang utenom i buksa. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Jeg synes hele tanken på flagging er gal. Hvis hele landet flagger på hel stang, blir det galt overfor de som har mistet noen. Hvis hele landet flagger på halv stang, blir det galt overfor de som ikke har mistet noen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Jeg gir egentlig faen hva folk gjør. De kan få gjøre hva de vil, så lenge det ikke påvirker andre. Om de føler for å sørge, så tar de halv stang. Om de føler for å feire, tar de hel stang. Jeg er ikke berørt i det hele tatt, så velger å ignorere det. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 (endret) Litt snodig det med amerikanere og våpen. Det er en stor del av befolkningen som nå mener at hvis ALLE hadde hatt våpen i kinosalen hadde noen skutt fyren lenge før han rakk å drepe så mange. "Hvorfor hadde ingen andre en skyter så de kunne putta ei kule i den jævelen?" Så de skylder på Obama for å ikke gjort nok for å åpne våpenlovene enda mere, evt de liberale svina som ikke vil bære våpen til enhver tid. Mens den andre siden skylder på Obama for å ikke ha gjennomført noen restriksjoner mot våpenkjøp. Og nå skjønner INGEN hvordan han kunne finne på noe slikt, fordi bestefaren hans var jo KRIGSHELT. AKA har han sannsynligvis blitt oppdratt som våpengalning fra barnsben av. For alle vet jo at folk som har vært i krig aldri kan finne på noe tull, de blir automatisk superhelter og moralske megaborgere.....det gjenspeiler seg jo i valget mellom McCain og Perry, der de brukte det mot Perry at han ikke hadde vært krigshelt i Vietnam, mens McCain hadde vært POW. Endret 21. juli 2012 av Bytex 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Amerikanere er noen rare mennesker. 2 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Hver gang en slik skyteepisode skjer i USA, begynner halve befolkningen å hyle om Gud og våpenlovene. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Hvorfor er avataren din lei seg, Slimda? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Fordi han spiste Yoshi, selvsagt. Du hadde også blitt lei deg om du måtte spise Yoshi. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Sant. De skulle hatt mer restriktive vaapenlover, men det hadde vel vaert vanskelig aa opprettholde i et land med saa mange mennesker. Jeg skylder paa religion og republikanere. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Min avatar spiser masse. Den er glad. Kanskje din burde spise mer? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Det er ikke vanskelig å opprettholde våpenlover med et stort land. Problemet der borte er at de har det for seg staten har absolutt ingenting med hvordan mennesker lever livet sitt. De vil leve 100% fritt fra staten, og det er en av mange grunner til at den helsereformen skapte så enormt med problemer i USA. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg