felicity Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 http://www.savetigersnow.org/ BARE LITT MER ENN 3000 VILLE TIGERE IGJEN! HVORFOR BRYR VI OSS IKKE? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Jeg bryr meg om tigerne. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 (endret) Gi deg nå. Vi kan ikke bry oss om ALT som skjer, bare fordi du leser ting på internett. Sorry. Det går ikke an. Det skjer mye værre ting med mennesker enn med dyr i verden også. Skal man ta ALT innover seg ender man på galehus. Og slutt å post med CAPS hele tiden. Og å kalle andre for uvitende idioter bare fordi de ikke deler din entusiasme er enda mere barnslig enn å spøke med det. Husk at kristne og muslimske fanatikere også kaller alle som ikke deler deres syn for idioter. Ikke bli en fanatiker. Endret 20. juli 2012 av Bytex 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Nå uttaler du deg om ting du ikke aner noe som helst om. Hvis du hadde trykket på linken min før du ble så påståelig, hadde du visst hvilke aksjoner og tiltak organisasjonen jobber for, og hva pengene går til. We need to expand efforts in Japan to monitor the Cove, get the translated copies of the Oscar-winning movie The Cove into the hands of the Japanese public and key decisionmakers, and increase worldwide pressure on Japan to end the largest killing of dolphins in the world. 1. Monitor the Cove - Patruljere/observere hvor delfinene er. Det betyr kjøretøy, som betyr drivstoff, som betyr forurensing. 2. Oversette filmen "The Cove" til japansk, slik japser ser hvor slemme de er. 3. Øke det globale presset på Japan. Right. Så de planlegger ikke å flytte delfinene. Synd. Utenom det var det mer eller mindre riktig. De eneste som kan løse dette problemet, er Japan selv. For at japan skal kunne løse problemet, må de være villig til det. Men Japan bruker delfinene til mat. Hvorfor er det så galt? Kan ikke du like gjerne bry deg om fisken som vi nordmenn fisker for mat? Hva med hvalen som vi dreper? Hva med alle de andre dyrene vi dreper for mat? In essence. Ting dør. Hele tia. So what. Visste du forresten av 99% av samtlige arter som har levd på jorda, noen sinne, er utryddet og dødd ut? Jepp. En delfin eller tre har lite å si i den mengden. Det er synd at ting dør, men det skjer i naturen støtt og stadig. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Jeg tror haier av og til spiser delfiner. La oss drepe alle haiene! Lenke til kommentar
felicity Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Og å kalle andre for uvitende idioter bare fordi de ikke deler din entusiasme Jøss. Fortell meg hvor jeg kom med henvist uttalelse. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Han mente nok ikke at du sa det direkte, heller at det var det du prøvde å vise. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Han mente nok ikke at du sa det direkte, heller at det var det du prøvde å vise. Vel, det er så galt som det er mulig å få det. Så galt at det er direkte støtende. Lenke til kommentar
Leif-Reidar Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Kan man veksle mellom å drikke øl og brus? Kan jeg ta meg en sup med brus og så en med øl, uten et langt mellomrom? Mindre enn 20 sek f. eks..? Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 (endret) Prøv. Endret 21. juli 2012 av Al Capone Lenke til kommentar
Leif-Reidar Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 (endret) Det vil ikke ødelegge ett eller annet i menneskekroppen, sånn generelt sett? Kombinasjonen mellom brus og øl, altså... Endret 21. juli 2012 av Leif-Reidar Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 (endret) Jeg har aldri hørt at det er farlig, nei. Endret 21. juli 2012 av Al Capone Lenke til kommentar
felicity Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Det vil ikke ødelegge ett eller annet i menneskekroppen, sånn generelt sett? Kombinasjonen mellom brus og øl, altså... Nei?.. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 (endret) Jeg drikker ikke, nei, men om det eventuelt er farlig, så blir jeg overrasket. Endret 21. juli 2012 av Al Capone Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Hvor har du det fra? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Crazy people are crazy, Bundy. Her har det vert stort aktivitet i natt ser jeg. Og tastaturet mitt har begynt aa fucke seg opp. Flotte greier. Det staar paa norsk ogsaa, og ingen mulighet for alt+shift. Just fuckings great. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Ta skade av å drikke brus og øl samtidig? Hva i alle dager? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg