Heddy Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Dette er viktig. I'm with you ^^ Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 De er supersøte. Men hvis du prøver å kose med dem får de lyst til å drepe deg. Minuspoeng til dem. Jeg tror du koser feil... Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Nei, jeg er verdensmester i å kose! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Vennligst ikke spam. Dette er viktig. Dessverre, men å redde delfiner i Japan er svært lite viktig. Mest sannsynlig vil det aldri påvirke meg eller mine slektninger overhodet. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Om de spiser delfinene er det ok. Jeg vil heller redde tigere kom jeg på nå. De er kjempekjempesøte. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 DETTE ER IKKE OK. Hvorfor ikke? Delfiner er måltid i Japan. Samme med hunder. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 http://savejapandolphins.org/ Neh. Gidder ikke. Vær så snill. Jeg har lyst til å smake delfin. Skal visst være godt. Men jeg er i mot fangst av de få delfinrasene som er truet da. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 http://savejapandolphins.org/assets/uploads/home-page-slides/HomeGallery-Slide_bloody.jpg[/mg] DETTE ER IKKE OK. Sinnsykt waste av sikkert helt OK saft. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Dere forstår ikke. Denne slaktingen er ulovlig og foregår i skjul. Det er ikke på noen som helst måte greit. 1 Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 http://savejapandolphins.org/ Har du blitt aktivist, bare fordi en eller annen postet bilde av en matrett med delfin i? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Dere forstår ikke. Denne slaktingen er ulovlig og foregår i skjul. Det er ikke på noen som helst måte greit. Åja, imotsetning til alt det andre lovlige som skjer ellers på jorda? Lenke til kommentar
felicity Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Har du blitt aktivist, bare fordi en eller annen postet bilde av en matrett med delfin i? Jeg var da aktivist før den tid, ærlig talt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Jeg kunne skrevet opp og ned hvorfor det er meningsløst med slik aktivisme, men velger heller å si at det er bortkastet tid. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Åja, imotsetning til alt det andre lovlige som skjer ellers på jorda? Greit. Jeg kunne for all del drevet aktiv propaganda for alt annet galt som skjer i verden, men jeg har valgt ut dette som hjertesak akkurat nå. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Om det virkelig er en hjertesak, skrivet et brev og send til politikerene våre. Eneste måten at dette blir løst på, er at politikerene gir klar beskjed til Japan, slik at politikerene der gjør noe med det. Utenom det er det svææært lite du kan gjøre, og pengene som blir sendt dit, forsvinner. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 DETTE ER IKKE OK. Er det ikke OK å kjøre båt i husholdningssaft? Lenke til kommentar
felicity Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 pengene som blir sendt dit, forsvinner. Hvordan kan du garantere det? Er det ikke OK å kjøre båt i husholdningssaft? Å produsere observasjonskomikk av tragedier er bare ren ondskap. Du ser hva som foregår, ikke gjør deg dummere enn du er. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Komedie er verdens medisin mot ondskap. Hvordan kan jeg garantere det? Hva i alle dager skal de gjøre med pengene? Bure inne alle i japan som gjør det? Nei vent, det er bare Japan selv som har lov til å gjøre. Flytte alle delfinene? Nei vent, det ville vært dyremishandling. Betale folk som kjører rundt der med båter, forurenser atmosfæren med drivstofforbruket sitt, og som angriper japser som prøver å skape seg et liv å leve? Ja, kanskje det er det pengene går til. Hjelper det? Nei. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Komedie er verdens medisin mot ondskap. Hvordan kan jeg garantere det? Hva i alle dager skal de gjøre med pengene? Bure inne alle i japan som gjør det? Nei vent, det er bare Japan selv som har lov til å gjøre. Flytte alle delfinene? Nei vent, det ville vært dyremishandling. Betale folk som kjører rundt der med båter, forurenser atmosfæren med drivstofforbruket sitt, og som angriper japser som prøver å skape seg et liv å leve? Ja, kanskje det er det pengene går til. Hjelper det? Nei. Nå uttaler du deg om ting du ikke aner noe som helst om. Hvis du hadde trykket på linken min før du ble så påståelig, hadde du visst hvilke aksjoner og tiltak organisasjonen jobber for, og hva pengene går til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg