Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om det virkelig er en hjertesak, skrivet et brev og send til politikerene våre. Eneste måten at dette blir løst på, er at politikerene gir klar beskjed til Japan, slik at politikerene der gjør noe med det.

Utenom det er det svææært lite du kan gjøre, og pengene som blir sendt dit, forsvinner.

Lenke til kommentar

pengene som blir sendt dit, forsvinner.

Hvordan kan du garantere det?

Er det ikke OK å kjøre båt i husholdningssaft?

Å produsere observasjonskomikk av tragedier er bare ren ondskap. Du ser hva som foregår, ikke gjør deg dummere enn du er.

Lenke til kommentar

Komedie er verdens medisin mot ondskap.

Hvordan kan jeg garantere det? Hva i alle dager skal de gjøre med pengene? Bure inne alle i japan som gjør det? Nei vent, det er bare Japan selv som har lov til å gjøre.

Flytte alle delfinene? Nei vent, det ville vært dyremishandling.

Betale folk som kjører rundt der med båter, forurenser atmosfæren med drivstofforbruket sitt, og som angriper japser som prøver å skape seg et liv å leve?

Ja, kanskje det er det pengene går til.

Hjelper det? Nei.

Lenke til kommentar

Komedie er verdens medisin mot ondskap.

Hvordan kan jeg garantere det? Hva i alle dager skal de gjøre med pengene? Bure inne alle i japan som gjør det? Nei vent, det er bare Japan selv som har lov til å gjøre.

Flytte alle delfinene? Nei vent, det ville vært dyremishandling.

Betale folk som kjører rundt der med båter, forurenser atmosfæren med drivstofforbruket sitt, og som angriper japser som prøver å skape seg et liv å leve?

Ja, kanskje det er det pengene går til.

Hjelper det? Nei.

Nå uttaler du deg om ting du ikke aner noe som helst om. Hvis du hadde trykket på linken min før du ble så påståelig, hadde du visst hvilke aksjoner og tiltak organisasjonen jobber for, og hva pengene går til.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...