Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å være skribent betyr å kunne kunsten å chippe vekk på teksten så den passer innenfor formatet, like mye som å skrive lange flotte essays. Får du beskjed om å skrive en 800 ords tekst, godtar de såklart ikke 914 ord siden det ikke vil passe på sida det skal trykkes på.

Er vel derfor jentene som skreiv 16-siders stiler i ungdomsskolen ofte fikk lavere karakter enn oss som skrev 3-4 sider i samme oppgave. Mye kvantitet, lite kvalitet.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Sant, her var det maks 300 millimeter, men det fikk jeg ikke vite før jeg var ferdig og hadde skrevet 450 mm, men den ene sjefen min hjalp meg med å kutte ned litt, så satser på at det blir bra.

Kjekt å få ros for skrivemåten og humoren min. Kanskje jeg skal satse på å bli skribent. :p

Lenke til kommentar

Sant, her var det maks 300 millimeter, men det fikk jeg ikke vite før jeg var ferdig og hadde skrevet 450 mm, men den ene sjefen min hjalp meg med å kutte ned litt, så satser på at det blir bra.

Kjekt å få ros for skrivemåten og humoren min. Kanskje jeg skal satse på å bli skribent. :p

Etter over 1000 tweets har jeg blitt ganske god på å fjerne unødvendige adjektiver og ord for å korte ned setninger men samtidig beholde innholdet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...