Eplefe Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Det foregår massemord i Syria. Flere folkeslag i verden rømmer sine egne land eller gjennomfører opprør fordi de blir nektet grunnleggende menneskerettigheter. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 (endret) Jeg er for tunfisk OG delfiner. Jeg er for ansvarlig fiske in general og å kanskje roe ned fisket på utrydningstruede arter, som hval, tunfisk og hai, samt andre dyr som holder på å forsvinne fordi vi spiser dem for moro skyld. Agreed. Ikke gjør dette mot meg. Beklager, men midt i å trolle deg overbeviste jeg meg selv om at delfinfiske er positivt. Delfin er som veldig svømmedyktige kyr i mitt hode nå. Saftige, møre og smakfulle kyr. Grill Sea Food Kebab Dolphin, Tuna, Jumbo Shrimp and Stir fry Vegetables in Sesame oil Endret 19. juli 2012 av Deadringer Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Hvis man lukker øynene halvveis ser det ut som en skikkelig eksotisk edderkopp. Lenke til kommentar
settings Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Velkommen til Den nye Forumkaféen, der kastrering av rom-folk er greit og dreping og spising av delfiner i tabu? 2 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 kastrering av rom-folk er greit FOR SISTE GANG, DET VAR IKKE DET JEG SA Lenke til kommentar
settings Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 kastrering av rom-folk er greit FOR SISTE GANG, DET VAR IKKE DET JEG SA jeg vet det, var egentlig ikke mynta på noen spesielt heller. Er faktisk enig i at vi mennesker ikke burde utnytte andre dyr, eksempel delfiner. Man burde ikke drepe mer en man trenger, og dyr som er utrydningstruet burde få gå urørt i naturen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Delfiner er ikke utrydningsreuet. A for effort, da. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Det skal jeg gjøre noe med Rebecca. Så snart jeg har fullført min nye kokebok, Delfinens smakfulle verden, vil delfiner i havet rundt om i verden føle seg som jøder under andre verdenskrig. Dessverre er prosjektet ganske tidlig i utviklingen og jeg har veldig lite erfaring med konstruksjonen av kokebøker, så det er nok en god stund før denne delfinkjøttnoiaen vil sette igang. (The truth = Delfin smaker digg) Lenke til kommentar
settings Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Delfiner er ikke utrydningsreuet. A for effort, da. Hjelper du meg med å fikse det? jeg fikser båt - du hagle og garn? Lenke til kommentar
settings Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 det drepte emne, tror jeg legger meg, god natt godtfolk Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Nam. Hadde vært sykt digg å fått han der til å sprute i munnen min. Ikke misforstå. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 How to stop a dolphin discussion: Post a picture of a man squirting milk from his eye (279.5 cm). Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 And the Sex and the drugs and the complications Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Sånn jeg har fått fortalt kan noen sprute ting ut gjennom tårekanalene, tror de drar det inn gjennom nesa. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Ser gjennom nyeste ting som er lagt inn på trackeren jeg bruker. Der ligger det en film som heter "Bustin Bieber XXX" som er en homseprono om en 18-år gammel homofil popstjerne. De vet å hente inspirasjon fra virkeligheten. Det skal de ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg