Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pleier å fiske uten søkk eller krok for å forhindre det problemet.

Men da er det hele totalt uten spenning igjen, og blir heller kjedelig. Det ideelle for meg er et par fisk om dagen, hvis jeg fisker fra jeg står opp til jeg legger meg. Men fisken må bite på veldig forskjellige klokkeslett, så jeg ikke får to etter hverandre. For mye fisk, og det bare blir massedrap og ikke matsanking.

Sist jeg var på skauen og fiska tok jeg med to stenger og fikk to fine ørret innen den første timen. Etter det gadd jeg knapt fiske, følte ingen trang for mer fisk.

Hvorfor i huleste dreper de delfiner?

Kanskje de smaker utmerket med løk og hvitvinssaus?

Lenke til kommentar

Jamen jeg er dønn seriøs, folkens. TUNFISK ER UTRYDNINGSTRUET, SLUTT Å SPIS DET. Sånn helt alvorlig. Gulflankedelfinen er alt annet enn, og alle tar vare på dem fordi de er så søte å se på og kan lære seg triks, men ingen bryr seg om den litt stygge tunfisken. :(

Lenke til kommentar

Jamen jeg er dønn seriøs, folkens. TUNFISK ER UTRYDNINGSTRUET, SLUTT Å SPIS DET. Sånn helt alvorlig. Gulflankedelfinen er alt annet enn, og alle tar vare på dem fordi de er så søte å se på og kan lære seg triks, men ingen bryr seg om den litt stygge tunfisken. :(

Jeg er for tunfisk. Problemet er at delfinene er smarte. De kommuniserer og viser bevisste handlinger vi ikke ser i mange dyr.

Jumbo Shrimp

Pan Fried Tiger Jumbo Jhrimp with Seafood Risotto (dolphin, Squid, shrimp in fish stock)

MenuMain57.jpg

Lenke til kommentar

Ikke la folk slakte delfiner. :cry:

Men se på bildene da. Det ser ut som lekre måltider. Jeg får lyst til å slakte delfiner av disse bildene. Slike bilder finnes ikke av dyr som smaker forferdelig. Derfor må delfiner smake godt. Logikk. Jeg er for god mat. La oss ale opp delfiner og lage delfinkaker av de.

Parillada De Marisco

Sauteed Mussels and Clams, in Fresh Tomato Salsa with Grill Dolphin & Cattle Fish

MenuMain62.jpg

Lenke til kommentar

Eugenikk = god idé!

Spise ikke-truet dyreart = wææææh!

Jeg synes ikke dette kan sammenlignes. Du misforstår dessuten budskapet mitt, da det jeg reagerer på er måten slaktingen foregår på; det skjer på illegalt vis og skjult fra det offentlige.

Endret av Vida
Lenke til kommentar

Det foregår massemord i Syria.

Er du en av disse som tror at hvis man bryr seg om dyr, som Vida gjør, så bryr man seg automatisk ikke om mennesker?

For det finnes faktisk folk som kan ha to og flere tanker i hodet på en gang.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...