Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det inkluderer sikkert dere også.

Hvorfor skulle det inkludere meg? Jeg er på vei mot en upåklagelig utdannelse, jeg har mer penger enn jeg har bruk for, jeg har en fantastisk familie som støtter og hjelper meg i alt jeg gjør, jeg har et godt utviklet omsorgsinnstinkt, jeg avstår fra alt av rusmidler, og jeg verdsetter livet mitt nok til å jobbe for å gjøre det best mulig. Fortell meg hvorfor jeg ikke bør få barn, ca 10 år fra nå.

Lenke til kommentar

Bare ta opp et lån på 2-3 mill det, og når du får pengene på bankkontoen din, printer du ut 10-15 kvitteringer. Betal tilbake lånet, og putt en kvittering i lommaboka når du går ut på damejakt. "mist" kvitteringen, slik at damen ser at du har penger på konto. Napp!

Lenke til kommentar

Jeg bruker tiden min til å pakke til Stavanger, overføre musikk til mobilen, serier til en ekstern HDD og samtidig rydde opp i musikkbiblioteket. Ligger mye som er merka feil i mappene Trance, House og Techno. Og så har jeg ei gedigen mappe med Dance, men så lenge Dance ikke er en sjanger, så burde jeg virkelig få ryddet i den også. Blir vel å lage en egen mappe for Eurodance, og en for Italodance om ikke annet. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Faen så kjedelig å sitte å glo på flyplassen tusen år før flyet går i tilfelle kø og annet bullshit. Er så tomt her at man skulle trodd det var zombieapokalypse.

Lenke til kommentar

Så ... "In case of rain and insomnia", så har jeg med meg 3 bøker, 9 sesonger QI, 3 sesonger av The Simpsons, 3 sesonger av Family Guy og sesong 7 av Futurama. Det burde holde for to uker, sant? :p

Seriøst. Med all den bagasjen og andre greiene du pakker virker det som om du skal til Jan Mayen i et halvt år.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Neida. Helt normalt. Drar stort sett alltid med rundt 15-16 kg dit jeg skal, og så like under maksgrensa på vei hjem. :p

Pleier å kjøpe noe vanvittig med brukte bøker og filmer når jeg er i Stavanger. Ikke at jeg har plass eller råd, men jeg klarer ikke la være. Av og til kommer jeg hjem med to kolli etter å ha reist nedover med ett også.

Lurer forøvrig på om jeg rekker å lese to bøker i kveld. Vet jeg klarer ei, men to kan bli litt drøyt om jeg skal sove også.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...