Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Sigøynere.

Jeg blei bare litt for engasjert.

Det er visst flere grupper av "sigøynere" eller "romfolk" eller "tatere" eller hva de kaller seg. De har visst ingenting med hverandre å gjøre. Hvilken gruppe var det du ønsket å kommentere? :p

De har jo i og for seg det, da. Subgrupper etc. Ikke alle sigøynere er romani, og ikke alle romani er sigøynere, sånn til de som går rundt og sier at "romfolk" (som så vidt jeg vet i grunn er et av de svenske ordene for dem?) er det samme som sigøyner / tater, liksom. :p

Also, fun fact ... Rom betyr mann. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg påpekte bare at jeg ikke ser noe galt i tvangssterilisering,

Vet du hva? Jeg får lyst til å sitere en SMS en bruker fikk fra en Telenor-kundebehandler. Du har virkelig ikke peil på hva du snakker om. Videre mangler du det minste tegn på empati hvis du tenker slik. Eller så velger du å si dette for å provosere og ignorerer noe av den verste del av norges nyere historie. Jeg blir usaklig provosert av slike usagn så jeg gir deg 2/10 fordi du fikk meg til å svare.

Takk og ut.

Nå utelot du jo halve setningen min da. Takk for det.

Lenke til kommentar

Overførte akkurat litt penger til damas konto.

I meldingsfeltet skrev jeg "Betaling for diverse narkotika". Neste gang blir det "Betaling for seksuelle tjenester".

Jeg pleier å slenge med "betaling for horer & sprit" e.l. når jeg overfører til venner

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...