L4r5 Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 *tisse i ølen din* Enjoy it now, bitch. BIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIL! *hyle* Han tisset i ølen min! *snufse* Si at han ikke får lov! *gjemme seg bak buksebeinet til birilbassen* Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Hvordan kunne jeg forsvinne fra denne herlige dusjen? *sprute vann ut av munnen og juble av fryd* \o/ Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) Ghiblifilmer er så utrolig bra!Da har jeg sett Mononoke princess, og Howl's movings castle. Steike bra Hvem burde jeg se neste gang? Skal til outland og shoppe ny film snart hmm. Hva med Pom Poko. kiki's delivery service, tonari no totoro, eller, feks neko no ongaeshi edit: mangla "no" Endret 11. mars 2008 av Shikaru Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Jeg kjeder meg. Ta å stripp litt folkens. Sinnsykt kaldt her. Haha, han mannen må tro at jeg biter på agnet hans. Lulz. Dette blir spennende. Lenke til kommentar
edge Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 BIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIL! *hyle* Han tisset i ølen min! *snufse* Si at han ikke får lov! *gjemme seg bak buksebeinet til birilbassen* Sure go cry to daddy... ___ Men god natt folkens! Lars, hvis du viser litt medfølelse for kinahundene til i morra så skal du få en Carlsberg fra meg. Natta! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Haha, han mannen må tro at jeg biter på agnet hans. Lulz. Dette blir spennende. Han virker spinnvill. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 NP: Pink Floyd - The Division Bell Begynner å lure på om ipoden min begynner å fucke..har hatt seg noen tulltak nå i det siste :\ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Men god natt folkens! Lars, hvis du viser litt medfølelse for kinahundene til i morra så skal du få en Carlsberg fra meg. Natta! Jeg selger ikke min politiske overbevisning for en stakkars øl! TO derimot og jeg synger protestsanger! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Haha, han mannen må tro at jeg biter på agnet hans. Lulz. Dette blir spennende. Han virker spinnvill. Eller som de fleste pedo'ene på nettet =D. Lenke til kommentar
edge Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Jeg selger ikke min politiske overbevisning for en stakkars øl! Det har jeg vansker for å tro. Det er en halvliters boks! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 The Opposite of Sex er en flott film ^^ Jeg liker Christina Ricci, uansett hvor bitchy og fucked up hu er Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Dritt-dag delux Jeg vil hjem til Skien og slappe av Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Jeg vil at det skal være i morgen, meg i Trondhjem på Kaizers-konsert, samt vite mer om denne mystiske pene jenta ... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Dritt-dag delux Jeg vil hjem til Skien og slappe av Hva har vært så dritt da Mikkel? :\ U can tell me *hug* Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 hmm.Hva med Pom Poko. kiki's delivery service, tonari no totoro, eller, feks neko no ongaeshi edit: mangla "no" De ser så bra ut alle sammen ^^ MÅ ha! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Hva har vært så dritt da Mikkel? :\U can tell me *hug* Jeg kan ta det på MSN om du virkelig vil vite det... Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Ghibli er elskverdig. Kva med «Laputa: Castle in the Sky», «Nausicaa of the Valley of the Wind» og «Grave of the Fireflies»? Viss dei ikkje allereie er nemnt. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 også veldig bra filmer ^^ kom bare med noen eksempler jeg gadd ikke ramse opp alle, selv om alle burde sees. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Pom Poko og Tonari no Totoro er de beste Ghibli-filmene syns jeg. De er så Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 En dag skal jeg ha alle de filmene i hylla mi ;D Og jeg visste ikke at det var såå mange! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg