Datasmurf Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Rimer ikke. Prøv heller med "Ung nok til å blø, ung nok til å fø". Eller den gode, gamle klassikeren ... "Det er bedre med to på åtte som blør, enn ei på seksten som har gjort det før." Ser også at dere diskuterer sigøynere. Nesten så jeg vurderer å holde meg våken lenger siden det alltid har vært et av mine favorittemaer. Sigøynere, tatere, romani og lignende. Stort sett flotte folk, og uten dem, hadde vi vært foruten mye fantastisk musikk og mang en god skuespiller. Kan jo blant annet nevne Bob Hoskins, Rita Hayworth, Charlie Chaplin, Ava Gardner, Åge Aleksandersen, Hilmar Alexandersen, Django Reinhardt, Elvis Presley og Elias Akselsen. Og for de av dere som liker Ole Ivars og slik musikk ... Lasse Johansen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Foretrekker å si "fjorten" fremfor "seksten". Blir bedre stemning på kontoret etterpå da. Ser også at dere diskuterer sigøynere. Nesten så jeg vurderer å holde meg våken lenger siden det alltid har vært et av mine favorittemaer. Sigøynere, tatere, romani og lignende. Stort sett flotte folk, og uten dem, hadde vi vært foruten mye fantastisk musikk og mang en god skuespiller. Kan jo blant annet nevne Bob Hoskins, Rita Hayworth, Charlie Chaplin, Ava Gardner, Åge Aleksandersen, Hilmar Alexandersen, Django Reinhardt, Elvis Presley og Elias Akselsen. Og for de av dere som liker Ole Ivars og slik musikk ... Lasse Johansen. Btw, stor forskjell på flokken som Åge kommer ifra, og flokken som sitter på grushaugen nå. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Broren min er litt sigøyner og ^^ Lenke til kommentar
Bruker-97420 Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Har søkt etter "deppatråden, men jeg finner den ikke...noen som kan linke meg? Broren min er litt sigøyner og ^^ Hvordan kan man være "litt" sigøyner? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Ok da, bestefaren eller oldefaren var sigøyner da. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Ojoj, Galaxy S3 er snaddertelefon, dere. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Har søkt etter "deppatråden, men jeg finner den ikke...noen som kan linke meg? Broren min er litt sigøyner og ^^ Hvordan kan man være "litt" sigøyner? Deppetråden Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Her skulle det stått et bra innlegg, men etter å ha redigert teksten ca. fjorten ganger slettet jeg det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Sigøynere. Jeg blei bare litt for engasjert. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Ojoj, Galaxy S3 er snaddertelefon, dere. Holder meg til iPhone, jeg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Sigøynere. Jeg blei bare litt for engasjert. Det er visst flere grupper av "sigøynere" eller "romfolk" eller "tatere" eller hva de kaller seg. De har visst ingenting med hverandre å gjøre. Hvilken gruppe var det du ønsket å kommentere? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Egentlig alle tre. Det er forresten undergrupper av alle samma. Av tatere så har vi to hovedgrupper. De liker ikke å bli kalt det, spesielt ikke av hverandre, men vi har "bikkjefolket" og "grautfolket". De hater hverandre. Hører du om en tater som har knivstukket en annen tater så er det gjerne på kryss av disse såkalte grensene. Lenke til kommentar
Bruker-97420 Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Har søkt etter "deppatråden, men jeg finner den ikke...noen som kan linke meg? Broren min er litt sigøyner og ^^ Hvordan kan man være "litt" sigøyner? Deppetråden Takk!! Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Nå skal USA finne de ansvarlige for bomben i Bulgaria. Bare å finne frem popcornet. Lenke til kommentar
settings Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 jeg tenkte litt feil i natt jeg, har kjøretime 11.30, så jeg tenkte å stå opp 1 1/2 time før. og brått ble det en ekstra time. God morgen. Lenke til kommentar
settings Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 tja, har enda ikke skjedd noe ille, jeg er uskadd og har internett, vil si at det er en relativt god morgen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Foretrekker å si "fjorten" fremfor "seksten". Blir bedre stemning på kontoret etterpå da. Ser også at dere diskuterer sigøynere. Nesten så jeg vurderer å holde meg våken lenger siden det alltid har vært et av mine favorittemaer. Sigøynere, tatere, romani og lignende. Stort sett flotte folk, og uten dem, hadde vi vært foruten mye fantastisk musikk og mang en god skuespiller. Kan jo blant annet nevne Bob Hoskins, Rita Hayworth, Charlie Chaplin, Ava Gardner, Åge Aleksandersen, Hilmar Alexandersen, Django Reinhardt, Elvis Presley og Elias Akselsen. Og for de av dere som liker Ole Ivars og slik musikk ... Lasse Johansen. Btw, stor forskjell på flokken som Åge kommer ifra, og flokken som sitter på grushaugen nå. Veit det, den flokken er vel stort sett rumenere som utgir seg for å være romani. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Det er ganske sykt at en del folk med spiseforstyrrelser omtaler sykdommen sin som menneske-jenter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg