Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Rimer ikke. Prøv heller med "Ung nok til å blø, ung nok til å fø".

Eller den gode, gamle klassikeren ... "Det er bedre med to på åtte som blør, enn ei på seksten som har gjort det før." :D

Ser også at dere diskuterer sigøynere. Nesten så jeg vurderer å holde meg våken lenger siden det alltid har vært et av mine favorittemaer. Sigøynere, tatere, romani og lignende. Stort sett flotte folk, og uten dem, hadde vi vært foruten mye fantastisk musikk og mang en god skuespiller. Kan jo blant annet nevne Bob Hoskins, Rita Hayworth, Charlie Chaplin, Ava Gardner, Åge Aleksandersen, Hilmar Alexandersen, Django Reinhardt, Elvis Presley og Elias Akselsen. Og for de av dere som liker Ole Ivars og slik musikk ... Lasse Johansen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Foretrekker å si "fjorten" fremfor "seksten". Blir bedre stemning på kontoret etterpå da.

Ser også at dere diskuterer sigøynere. Nesten så jeg vurderer å holde meg våken lenger siden det alltid har vært et av mine favorittemaer. Sigøynere, tatere, romani og lignende. Stort sett flotte folk, og uten dem, hadde vi vært foruten mye fantastisk musikk og mang en god skuespiller. Kan jo blant annet nevne Bob Hoskins, Rita Hayworth, Charlie Chaplin, Ava Gardner, Åge Aleksandersen, Hilmar Alexandersen, Django Reinhardt, Elvis Presley og Elias Akselsen. Og for de av dere som liker Ole Ivars og slik musikk ... Lasse Johansen.

Btw, stor forskjell på flokken som Åge kommer ifra, og flokken som sitter på grushaugen nå.

Lenke til kommentar

Sigøynere.

Jeg blei bare litt for engasjert.

Det er visst flere grupper av "sigøynere" eller "romfolk" eller "tatere" eller hva de kaller seg. De har visst ingenting med hverandre å gjøre. Hvilken gruppe var det du ønsket å kommentere? :p

Lenke til kommentar

Egentlig alle tre.

Det er forresten undergrupper av alle samma.

Av tatere så har vi to hovedgrupper. De liker ikke å bli kalt det, spesielt ikke av hverandre, men vi har "bikkjefolket" og "grautfolket". De hater hverandre. Hører du om en tater som har knivstukket en annen tater så er det gjerne på kryss av disse såkalte grensene.

Lenke til kommentar

Foretrekker å si "fjorten" fremfor "seksten". Blir bedre stemning på kontoret etterpå da.

Btw, stor forskjell på flokken som Åge kommer ifra, og flokken som sitter på grushaugen nå.

Veit det, den flokken er vel stort sett rumenere som utgir seg for å være romani. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...