Sexylubb1 Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 16 år gamle jur? Hvor? Anfall? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Trodde Anfall var 14 jeg? Old enough to bleed, old enough for me. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Rimer ikke. Prøv heller med "Ung nok til å blø, ung nok til å fø". Lenke til kommentar
greenman Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Æsj. Smaker asfalt. Jack eller Jura? Jack. Jura har jeg ikke smart. Er ganske ny på whiskey og har bare smart et par. Anbefaler du Jura til en nybegynner? Trodde Anfall var 14 jeg? Old enough to pee, old enough for me. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 (endret) Er ikke det et FPS nå? Jepp, et knallbra ett. Endret 18. juli 2012 av Deadringer Lenke til kommentar
felicity Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Mamma sier jeg høres ut som en FrPer når jeg argumenterer for mine løsningsforslag i henhold til varetekt av sigøynere. Det var direkte vondt å høre. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Jack. Jura har jeg ikke smart. Er ganske ny på whiskey og har bare smart et par. Anbefaler du Jura til en nybegynner? For å være ærlig, nei. Den er ikke så ille som f.eks. Ardbeg Uigedahl. Den sliter selv jeg med. Fattern insisterer på at det er mana fra himmelen, men for meg er Uigedahl rottegift. Hvis du vil ha en grei standard single malt går du for Caol Ila 12 y/o. Litt røyksmak, men ikke for mye.Vil du ha en nybegynner med røyksmak går du for en Black Grouse. Vil du ha en skikkelig nybegynner går du for Snow Grouse. Ingen av de to siste er i salg i Norge, men er mulig å skaffe på TaxFree. Mamma sier jeg høres ut som en FrPer når jeg argumenterer for mine løsningsforslag i henhold til varetekt av sigøynere. Det var direkte vondt å høre. Bruk kommunens reguleringsvedtak sier jeg. Eiendommen er regulert som ridesenter. Med mindre man kan sette en sal på disse "folka" så har de ingenting der å gjøre. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Mamma sier jeg høres ut som en FrPer når jeg argumenterer for mine løsningsforslag i henhold til varetekt av sigøynere. Det var direkte vondt å høre. Øy! Ikke noe galt med å være FrPer. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Øy! Ikke noe galt med å være FrPer. Vel, hun sammenlignet meg med en journalist jeg ikke husker navnet på, som visstnok både er FrPer, fascist og nazist. Så jo, det føltes ganske galt. Jeg påpekte bare at jeg ikke ser noe galt i tvangssterilisering, når disse menneskene åpenbart ikke har levekår til å ta vare på et barn. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Vel, hun sammenlignet meg med en journalist jeg ikke husker navnet på, som visstnok både er FrPer, fascist og nazist. Så jo, det føltes ganske galt. Tåpelig oppramsing. FrP, Fascist og nazist? Henger ikke på greit i det hele tatt. Jeg påpekte bare at jeg ikke ser noe galt i tvangssterilisering, når disse menneskene åpenbart ikke har levekår til å ta vare på et barn. Tvangssterilisering koster penger. Send dem ut av landet i bilene sine, og la landet deres fikse det. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Tvangssterilisering koster penger. Send dem ut av landet i bilene sine, og la landet deres fikse det. Tja, ved å bruke lange sprøyter med flere hull hvor juicen kommer ut kan man stelle flere folk på rad for å spare sprøyter og gift. Problemet er jo at spissen må innom flere, så faren for infeksjon og død er stor, uten å hentyde at det er en ulempe. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Igjen. Hvorfor skal vi bruke penger på et problem som strengt tatt ikke er vårt? Lenke til kommentar
settings Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Tvangssterilisering koster penger. Send dem ut av landet i bilene sine, og la landet deres fikse det. tanga bonden bruker burde vel fungere, eventuelt et realt ballespark. vet ikke helt om jeg støtter dere her. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Tåpelig oppramsing. FrP, Fascist og nazist? Henger ikke på greit i det hele tatt. Vel, mannen er alle disse tingene, så. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Jeg påpekte bare at jeg ikke ser noe galt i tvangssterilisering, Vet du hva? Jeg får lyst til å sitere en SMS en bruker fikk fra en Telenor-kundebehandler. Du har virkelig ikke peil på hva du snakker om. Videre mangler du det minste tegn på empati hvis du tenker slik. Eller så velger du å si dette for å provosere og ignorerer noe av den verste del av norges nyere historie. Jeg blir usaklig provosert av slike usagn så jeg gir deg 2/10 fordi du fikk meg til å svare.Takk og ut. 4 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 http://www.youtube.com/watch?v=vhH-HCCBn0E Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg