Mchansern Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Jeg har et par sko som gnager meg verre i anklene, enn hva en stamme på Papau Ny-Guinea ville gjort. (Fint mentalteater - jeg vet. I'm a wordsmith, kanke no for det. Skakke ha fem øre heller). Men nok om det. Finnes det noen løsning? Dette er sko som skal brukes uten sokker. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 (endret) Sportstape? Evt. sånn derre gnagsår-plaster. Endret 17. juli 2012 av Anulaibar Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Gnagsårplastergreier kommer vel i hudfarge. Kan det funke? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Finnes det noen løsning? Dette er sko som skal brukes uten sokker. Etter nøye ettertanke tror jeg har funnet en løsning, men man trenger 10 000 sjimpanser og fire høns i komplett vakum så det blir litt tungvindt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Jeg har et par sko som gnager meg verre i anklene, enn hva en stamme på Papau Ny-Guinea ville gjort. (Fint mentalteater - jeg vet. I'm a wordsmith, kanke no for det. Skakke ha fem øre heller). Men nok om det. Finnes det noen løsning? Dette er sko som skal brukes uten sokker. Stoff, lær, pleather? Form? Har du prøvd å ha på tykke sokker og gå rundt med dem og lide en dag for å vide dem ut sånn passe? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Gnagsårplastergreier kommer vel i hudfarge. Kan det funke? Kjøper jeg to pakker gnagsårplaster overstiger jeg verdien på skoene, så jeg vurderer å bare kaste de. Kjøpt i det store utland, typisk at utlendinger har så rare føtter!!!!!!!! FÅ DE UT!!!!!!!! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Jeg har et par sko som gnager meg verre i anklene, enn hva en stamme på Papau Ny-Guinea ville gjort. (Fint mentalteater - jeg vet. I'm a wordsmith, kanke no for det. Skakke ha fem øre heller). Men nok om det. Finnes det noen løsning? Dette er sko som skal brukes uten sokker. Stoff, lær, pleather? Form? Har du prøvd å ha på tykke sokker og gå rundt med dem og lide en dag for å vide dem ut sånn passe? Det er suede loafers ca. Men jeg kan gå med de inne ja. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Teip eller sokker. Prøv å utvide dem. Bruk skohorn sånn at du er sikker på at den bakre "rullen" ligger utover og ikke innover. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 skohorn Awwww. Dette er det søteste ordet jeg har lest i 2012. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Jeg hørte noen kalle det en skoskje en gang. Det var rimelig mind-boggling. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Hvor kommer dette hornet inn i bildet? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Hvor kommer dette hornet inn i bildet? Fordi det ble laget av horn i gamle dager, tror jeg. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Regner med et gjennomsnitt på 5,43 terrorister per dag som prøver å komme inn på OL-arenaen, med det sikkerhetsoppbudet de steller i stand der borte... 7000 vakter fra G4S og 3500 soldater, rakettskjold.... Jeez. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Jeg hørte noen kalle det en skoskje en gang. Det var rimelig mind-boggling. Det har jeg og hørt. Rare greier. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Jeg har et par sko som gnager meg verre i anklene, enn hva en stamme på Papau Ny-Guinea ville gjort. (Fint mentalteater - jeg vet. I'm a wordsmith, kanke no for det. Skakke ha fem øre heller). Men nok om det. Finnes det noen løsning? Dette er sko som skal brukes uten sokker. Gå i dameavdelingen på h&m og kjøp "usynlige" sokker. Hvis skoene er nye og du nettopp har begynt å gå de inn vil det sikkert gå over. Jeg hørte noen kalle det en skoskje en gang. Det var rimelig mind-boggling. Det har jeg og hørt. Rare greier. det heter det!!! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Jeg hørte noen på en skobutikk si det, og jeg er vel blitt vant med det her oppe i trønderland, men skohorn er da vitterlig det riktige, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg