Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har et par sko som gnager meg verre i anklene, enn hva en stamme på Papau Ny-Guinea ville gjort. (Fint mentalteater - jeg vet. I'm a wordsmith, kanke no for det. Skakke ha fem øre heller). Men nok om det. Finnes det noen løsning? Dette er sko som skal brukes uten sokker.

Lenke til kommentar

Jeg har et par sko som gnager meg verre i anklene, enn hva en stamme på Papau Ny-Guinea ville gjort. (Fint mentalteater - jeg vet. I'm a wordsmith, kanke no for det. Skakke ha fem øre heller). Men nok om det. Finnes det noen løsning? Dette er sko som skal brukes uten sokker.

Stoff, lær, pleather? Form? Har du prøvd å ha på tykke sokker og gå rundt med dem og lide en dag for å vide dem ut sånn passe?
Lenke til kommentar

Gnagsårplastergreier kommer vel i hudfarge. Kan det funke?

Kjøper jeg to pakker gnagsårplaster overstiger jeg verdien på skoene, så jeg vurderer å bare kaste de.

Kjøpt i det store utland, typisk at utlendinger har så rare føtter!!!!!!!! FÅ DE UT!!!!!!!!

Lenke til kommentar

Stoff, lær, pleather? Form? Har du prøvd å ha på tykke sokker og gå rundt med dem og lide en dag for å vide dem ut sånn passe?

Det er suede loafers ca. Men jeg kan gå med de inne ja.

Lenke til kommentar

Gå i dameavdelingen på h&m og kjøp "usynlige" sokker.

Hvis skoene er nye og du nettopp har begynt å gå de inn vil det sikkert gå over.

Jeg hørte noen kalle det en skoskje en gang. Det var rimelig mind-boggling.

Det har jeg og hørt. Rare greier.

det heter det!!! :mad:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...