Deadringer Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Så det finnes faktisk folk som spiller TSW? Overraskende. Da jeg prøvde betaen var "takras" det eneste jeg kunne tenke. Det er hyggelig vi har en relativt stor utvikler i Norge, men de må da lære av feilene sine. Når folk ikke liker AoC pga visse elementer burde Funcom holdt disse elementene utenfor de neste spillene sine. Men nei, de kjører på videre med samme tullet. Trist, for hele gimmicken til TSW er utrolig kul, men når det ikke er morsomt å spille det faktiske spillet hjelper det lite. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Det er faktisk en god del mennesker som spiller det, ja. Flere enn Funcom trodde. Det har bedret seg en del siden betaen også. Det var en selvfølge for meg at det kom til å bli bra vel og merke. Om vi ser bort fra AoC - som kun var et middelmådig Funcom-spill, så har alt de har tatt i vært fantastisk. Spesielt mitt kjæreste AO, som jeg har spilt av og på siden det kom ut. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Er det sant at hvis man shaver seg for første gang, for eksempel tenåringsbart, at det vokser fortere? det vokser fortere etterpå fordi du har blitt litt eldre Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Posthumus var ikke så ille. Norah Jones dropper jeg. Fleetwood Mac er bra men har hørt på det veldig mye og vil helst ha noe litt mer sinna. sinna? Converge! Noen her som vet om det skjer noe sykt i Oslo i slutten av juli og begynnelsen av august? dude, Øya... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Så det finnes faktisk folk som spiller TSW? Overraskende. Da jeg prøvde betaen var "takras" det eneste jeg kunne tenke. Det er hyggelig vi har en relativt stor utvikler i Norge, men de må da lære av feilene sine. Når folk ikke liker AoC pga visse elementer burde Funcom holdt disse elementene utenfor de neste spillene sine. Men nei, de kjører på videre med samme tullet. Trist, for hele gimmicken til TSW er utrolig kul, men når det ikke er morsomt å spille det faktiske spillet hjelper det lite. TSW-tråden her er veldig aktiv, men det er bare 4-5 stk som poster hele tiden, da. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 sinna? Converge! Ikke så verst. Men en anelse for mye growling i vokalen. Kan ikke folk bare synge med litt trøkk i da? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Neh... Finnes det måter å spore telefonnummer på utover telefonkatalogen.no/180.no osv når nummeret er skjult eller ikke registrert? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Nope. Det er en grunn til at det heter "hemmelig nummer". Folk betaler for å ha det. Ingen magisk nettside som tryller det frem da. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Mmmm. Boller. Og brus... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 http://www.youtube.com/watch?v=kx6FV2qR2TY Gromt som faen, og munnspillet er joggu prikken over i-en. Vakker låt. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Nope. Det er en grunn til at det heter "hemmelig nummer". Folk betaler for å ha det. Ingen magisk nettside som tryller det frem da. Kunne jo være en eller annen hack wizzard her inne visste om noen smutthull! Lenke til kommentar
settings Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Den følesen når man blir med i et rush game og 4 av 6 på laget camper bak spawn... Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Jeg har vært på sopptur jeg. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Med mindre man blir høy av å plukke kantarell, nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg