Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Dette har jeg aldri hørt om før. Kan du fortelle mer?

Oh snap? o_o

Jeg kan ikke tro at du og Lyc bare forlater meg, Hans. DERE ER VEKKE PÅ BURSDAGEN MIN. Hvordan og i hvilket univers er det en ålreit ting å gjøre?! Gråt, tenners gnissel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Borte i 2 uker, så da blir det vel 2 singletter, 14 t-skjorter, 7 skjorter, 16 boksere, 28 sokker, en bukse, to kortbukser, 2 shortser, sandaler og 4 sko. Burde få plass til det i en middels stor bag.

Ooh, og så må jeg ha med noen ekstra bøker, og fylle en eksterndisk med filmer i fall drittvær og søvnløshet.

Hva er forskjell på shorts og kortbukser?

Og du kødder med meg når du sier at du skal ha med deg 23 plagg til overkroppen på 14 dager, ikkesant? Det er kødd, bare for å styrke oppunder den der "jeg er jævlig rar"-karakteren din du har drevet å bygget opp over flere år her inne.

Hvorfor 16 boksere på 14 dager? (Dette kommer jeg nok til å angre på at jeg spurte).

Fordi som nevnt av andre, etter en lang dag med mye fysisk arbeid svetter jeg som en gris, og da er det greit å dusje og ta på seg en ny og ren bokser. Jeg vasker jo så klart de klærne jeg har etter hvert, det er jo tross alt vaskemaskin og tørketrommel til stede, men jeg foretrekker å ha muligheten til å bytte litt om. Kan si det sånn da, hjemme å slaske-klær (en singlett eller t-skjorte, samt shorts), vandre rundt på byen-klær (skjorte eller en litt penere t-skjorte med form og kortbukse), arbeidsklær (slitt t-skjorte og kortbukse med malingsflekker og hull), fylla-klær (skjorte og bukse). Forskjellen på shorts og kortbukse er vel at shorts ofte slutter over knærne / helt nede ved knærne, mens en kortbukse går ned til et sted på leggene? Alltid det jeg har gått ut i fra i alle fall.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Tenk om folk fikk gå i de klærne de ville. Tenk så mye bedre det ville vært.

Men jeg syns fortsatt det er litt overkill å ta med et helt klesskap på to-ukers-ferie. :p

PS: Sjur tar med seg mer klær på ferie, enn jeg har totalt.

Endret av Slimda
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så du har ikke vokst siden du var 5 år gammel, eller?

Joda, men tror du jeg kastet klærne mine selv eller? Mamma gjorde det, såklart.

Mobilnett sluttet å være greit når telenor sendte sms om at kvoten for juli var tom, og jeg ble redusert til information superhighway sitt krabbefelt..tror det var 5. dagen.

Får sånn SMS jeg også, rimelig tidlig i måneden.

Lenke til kommentar

Joda, men tror du jeg kastet klærne mine selv eller? Mamma gjorde det, såklart.

Heh. Noen av klærne på loftet mitt er vel fra da jeg var 13. Det var vel omtrent da mine foreldre stoppet å tenke på slikt for meg. Jeg startet aldri :p Burde vel kaste det nå...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...