Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Vel, joa. Nå har sola tittet frem fra skydekket, jeg har ingen saker å skrive om, lurer på om jeg skal legge klar klærne jeg skal ha med meg til Stavanger og finne frem en bag når jeg kommer hjem. Kun for å ha noe annet enn TSW å gjøre.

Borte i 2 uker, så da blir det vel 2 singletter, 14 t-skjorter, 7 skjorter, 16 boksere, 28 sokker, en bukse, to kortbukser, 2 shortser, sandaler og 4 sko. Burde få plass til det i en middels stor bag.

Ooh, og så må jeg ha med noen ekstra bøker, og fylle en eksterndisk med filmer i fall drittvær og søvnløshet.

Du pakker faen meg mere enn ei gjennomsnittlig sex og singelliv kjerring

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har visst blitt syk. Klarer ikke å snakke. Deilig.

*highfive* Jeg klarer heldigvis å snakke, men høres jo ut som et troll. Dumme hals :(

*highfive*

Du også ja! Må være noe som går rundt det her.

Klarer å snakke nå, etter å ha stått en halvtime i vaaaaarm dusj bare for å kjenne varmen spre seg. Beste dusjen jeg har hatt på flere måneder. Som får meg til å tenke.

Er det noe vits å holde seg "varm" når man er syk? Er det bare for komfort, eller er det faktisk behjelpelig for en ekkel sykdom som dette?

Lenke til kommentar

To uker. Et klesskift for hver dag, samt klær for å gå ut i. I tillegg er det arbeidsklær (skal male, og tømme ei hytte) og festklær (feiring av 56-årsdag og 85-årsdag), samt klær for å vandre rundt og meske meg i alskens godsaker på matfestival.

Et helt klesskap for to uker? Drøyt.

Bukser kan brukes opptil flere dager sammenhengende, med mindre man er svært grisete av seg. T-skjorter er det greit å ha mye av (tar jo nesten ikke plass), men resten på lista der er svært... overkill...

Lenke til kommentar

Borte i 2 uker, så da blir det vel 2 singletter, 14 t-skjorter, 7 skjorter, 16 boksere, 28 sokker, en bukse, to kortbukser, 2 shortser, sandaler og 4 sko. Burde få plass til det i en middels stor bag.

Ooh, og så må jeg ha med noen ekstra bøker, og fylle en eksterndisk med filmer i fall drittvær og søvnløshet.

Hva er forskjell på shorts og kortbukser?

Og du kødder med meg når du sier at du skal ha med deg 23 plagg til overkroppen på 14 dager, ikkesant? Det er kødd, bare for å styrke oppunder den der "jeg er jævlig rar"-karakteren din du har drevet å bygget opp over flere år her inne.

Hvorfor 16 boksere på 14 dager? (Dette kommer jeg nok til å angre på at jeg spurte).

Endret av Mchansern
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Han er jo litt småfeit. Vi med litt ekstra på kroppen svetter mer enn dere vanlige. Sikkert bytte av undertøy for de dagene han skal jobbe på hytta, med andre ord.

En annen ting jeg lurer på er hva du gjør med de brukte klærne. En pose med 15 brukte underbukser etter to uker høres digg ut.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...