Sexylubb1 Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Føler uansett jeg gjettet bra ut i fra tilgjengelig informasjon! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Alt man gjør for å ikke legge seg. Jeg endte opp med å rense delene i barbermaskina mi. Full av hår og dritt. Burde skaffe meg noe olje eller noe, tror bladene begynner å bli litt sløve etter 5 års bruk, og duden i sjappa jeg kjøpte den på sa jeg burde ha noe oljegreier på hver sjette måned. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Alt man gjør for å ikke legge seg. Jeg endte opp med å rense delene i barbermaskina mi. Full av hår og dritt. Burde skaffe meg noe olje eller noe, tror bladene begynner å bli litt sløve etter 5 års bruk, og duden i sjappa jeg kjøpte den på sa jeg burde ha noe oljegreier på hver sjette måned. Skifter man ikke barberblader? 1 Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Sove i 4-5 timer, eller bare holde meg våken? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Skifter man ikke barberblader? Det er forskjell på barbermaskin og -høvel når det kommer til skifte av blader, og jeg er helt ærlig ikke sikker på om man skal skifte bladene i maskiner eller bare rense/olje maskinen. Jeg kommer til å kjøpe meg en slik når jeg kommer hjem til Norge, for blader til de vanlige høvlene koster jo skjorta og varer alt for kort. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 (endret) Runar: Veldig bra kjøp. Kjøpte en slik modell i fjor, og har ikke angret et sekund. Høvelen er veldig effektiv, og kjøper man en pakke med hundre blader, behøver man neppe å kjøpe flere på noen år. Dette er naturligvis avhengig av hvor ofte du barberer deg, men likevel. Jeg er bare glad jeg ikke behøver å punge ut med flere hundrelapper for Gillette sine blader. Prisen på dem er jo helt sinnssvak. Endret 15. juli 2012 av Sidious Lenke til kommentar
Runar Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Jeg er bare glad jeg ikke behøver å punge ut med flere hundrelapper for Gillette sine blader. Prisen på dem er jo helt sinnsvak. Sist jeg kjøpte blader betalte jeg vel 250 kroner for fire blader. Der og da bestemte jeg meg for at det var den siste pakken med Gillette-blader jeg skulle kjøpe. Så, flott å høre du trives med modellen jeg tenker å kjøpe! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 stund sia jeg har vært innom her gitt. opptatt med å regne bort, og starta på to nye maleri. hvorfor er det så sjukt dyrt for barberblader egentlig? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Fordi at de skal utnytte oss som er avhengig av det. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Barberblader er som dop. Og gillette er dealere. Gir oss en gratis smak, også bare tidobler prisen når vi er heeeeeelt på kjøret, sant. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Anlegg skjegg. Problem solved. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Anlegg skjegg. Problem solved. Feil, skjegg trenger også stell, ellers ser det ut som du har en død grevling limt i trynet. Evt neckbeard. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Om du lar skjegget gro trenger du ikke barberblader. Hvor bra det ser ut eller ikke er irrelevant for min påstand. Lenke til kommentar
Eddie1234 Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Er det noen som har utviklet noe sånn chat greier for diskusjon.no? Det ville vel vært greiere enn sånn som det er nå? any thoughts? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Anlegg skjegg. Problem solved. Så man skal la det gro alle andre steder også? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Anlegg skjegg. Problem solved. Så man skal la det gro alle andre steder også? Jeg snakket vel mest på vegne av menn nå. Men om du ikke har noe i mot det, go for it! Lenke til kommentar
2ore Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Jaja, hvor mange her er det som spiler Nintendo Wii på daglig basis da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg