Corporal Jenkinson Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Eneste jeg mangler er en haug gode filmer jeg kan se på. Any tips? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Jeg har bestemt det, og det er dessuten det nærmeste du kommer Commodore-logoen i ASCII Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Jeg skal begynne på TIP, så det kan være mulig at jeg ender opp som homofil mot slutten av skoleåret. Homo av å gå på TIP? Er ikke TIP gamle Kjemi og Prosess? Hvor kidsa lander jobb i 'oljå'? TIP er forkortelsen for teknikk og industriell produksjon. Her i kommunen kaller vi det vanligvis for "mekken". Aha ... Hva er greia med å skifte navn på alle faga da? Fornøyd med navna som var i 2007 jeg. Mekken het ikke TIP for å si det sånn. Den het "Mekk å drekk" for det var omtrent det de gjorde. Var der de mest macho gutta gikk. Altså de med mye muskler og liten hjernekapasitet. Samt noen jenter hvis interesser var mekking på bil og drikking av hjemmebrent og kaffe. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Hva skjer folkens? Diskuterer de forskjellige aspektene ved Angolas flyvåpen med mitt faderlige opphav. Den het "Mekk å drekk" for det var omtrent det de gjorde."Hasj & brekk" var det vi kalte det. Av samme grunn. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Et sted over regnbuen, høyt der oppe, er et land jeg har hørt om en gang i en vuggesang. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Et sted over regnbuen, høyt der oppe, er et land jeg har hørt om en gang i en vuggesang. Et sted over regnbuen er himmelen blå. Og drømmene du tør drømme blir virkelig sanne Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 5 555 558 visn. BAH! So close. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Hva jeg gjør? Kom alt for tidlig hjem fra byen, holdt på å drukne pga. regnvær.. Var på tur å gå i ett med regnet, pga min flytende tilstand... Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Diskuterer de forskjellige aspektene ved Angolas flyvåpen med mitt faderlige opphav. Hva har de på lager? Mig 21? Mig 23? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Et sted over regnbuen er himmelen blå. Og drømmene du tør drømme blir virkelig sanne En dag skal ønske mitt bli oppfylt, og våkne der alle skyene er langt bak meg. Hvor bekymringene smelter som sitrondråper, borte over skorsteinene. Det er der du vil finne meg. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 http://www.youtube.com/watch?v=k-9dCLL_Ka8&feature=endscreen Okay, fuck. Noen har fått tak i telefonnummeret mitt, og full som jeg er, så ble jeg enig om å ta flyet sørover, for å møte hun. Takk gud for at jeg har en blokkeringsfunksjon. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Diskuterer de forskjellige aspektene ved Angolas flyvåpen med mitt faderlige opphav. Hva har de på lager? Mig 21? Mig 23? Pluss su-22, -25, -27, A-29 og litt diverse. Men det vi egentlig prøvde å finne ut var hvilken base som ligger utenfor Lobitho, men den står ikke oppført på Wikipedia. Og det så visst ut som noe a la en Il-76 som sto der, men den eneste Il-76 de skulle ha hatt var en som styrta i -09 så det kan ikke være den. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Hva skjer folkens? Nettopp avslutta TSW for i kveld (håper jeg), og satser på en tidlig kveld i stedet for å sitte opp i 6 timer til for å spille videre. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Pluss su-22, -25, -27, A-29 og litt diverse. Men det vi egentlig prøvde å finne ut var hvilken base som ligger utenfor Lobitho, men den står ikke oppført på Wikipedia. Og det så visst ut som noe a la en Il-76 som sto der, men den eneste Il-76 de skulle ha hatt var en som styrta i -09 så det kan ikke være den. Sikker på at flyplassen der er operativ da? Har store tvil på om tallene på Wikipedia stemmer overens med hva de faktisk har på vingene. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 (endret) Sikker på at flyplassen der er operativ da? Har store tvil på om tallene på Wikipedia stemmer overens med hva de faktisk har på vingene. Vel, fattern tok av fra Lobitho på onsdag og da var den aktiv, men ting kan jo ha skjedd siden da. edit: Altså, han tok av fra den sivile flyplassen som ligger litt unna den militære. Endret 14. juli 2012 av Daskemannen Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 FN bruker vel de flyene til transport. Kanskje Angola får FN-hjelp og det var et av deres fly? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 (endret) Godt mulig. Får diskutere videre med han i morra. Han køya i stad. Han skal synge i kjerka i morra. Endret 14. juli 2012 av Daskemannen Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Nå kjeder jeg meg. Er faren din misjonær? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Nei, får vel slenge meg på senga og lese til jeg sovner. Prøve å la mobilen ligge i ro og ikke fyre opp Wordfeud i alle fall. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Nå kjeder jeg meg. Er faren din misjonær? Nei, han jobber med kvalitetsikring for FMC technologies. Dvs. han passer på at negerene der nede gjør jobben sin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg