felicity Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Skjønner ikke hvorfor Ramm gjør dette. Jada, det er morsomt, men han er en etablert komiker og det der er noe en hvilken som helst drittunge kunne gjort. Det er ikke veldig originalt akkurat. Det er ikke grensesprengende eller ekstraordinært på noen måte, men det hadde vel ikke blitt nyhetsoppslag om det hvis nabogutten til tante Bente på Vega gjorde det samme. Jeg synes det er reputerlig at han som etablert komiker «tør». Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Nå skal jeg handle øl. Vil du ha, Vida? Lenke til kommentar
Symmetrical Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Nå skal jeg handle øl. Vil du ha, Vida? Kjøp en tequila så snakker vi. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Okei da. Jeg går ikke tur. Der fikk du den, ditt løgnaktige svin. Håper jeg aldri ser deg i kafeen igjen, jeg vemmes over fablene og eventyrene du farer med her inne. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Nå skal jeg handle øl. Vil du ha, Vida? Øl er vel det absolutt eneste jeg ikke hiver ned på høykant av alkoholholdig drikke. Men rosa cider. Ja takk. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Og du er fra Nord-Norge... Tequila er forøvrig bare godt i drinker. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 (endret) Okei da. Jeg går ikke tur. Der fikk du den, ditt løgnaktige svin. Håper jeg aldri ser deg i kafeen igjen, jeg vemmes over fablene og eventyrene du farer med her inne. Mhmmmmm! Take that Endret 13. juli 2012 av Vida Lenke til kommentar
Symmetrical Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Øl er vel det absolutt eneste jeg ikke hiver ned på høykant av alkoholholdig drikke. Men rosa cider. Ja takk. Rosa cider faktisk… Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Der fikk du den, ditt løgnaktige svin. Håper jeg aldri ser deg i kafeen igjen, jeg vemmes over fablene og eventyrene du farer med her inne. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Og du er fra Nord-Norge... Hei, jeg har sommerferie. Jeg trenger ikke shotte ren vodka hver dag for å kjenne at jeg lever. Rosa cider faktisk… Rosa cider sier «hei, jeg er en søt og pertentlig tenåringsjente, bli med meg hjem» Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 (endret) Og du er fra Nord-Norge... Hei, jeg har sommerferie. Jeg trenger ikke shotte ren vodka hver dag for å kjenne at jeg lever. er det ikke heller for å glemme at du lever? Endret 13. juli 2012 av Kammizez Lenke til kommentar
Symmetrical Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Og du er fra Nord-Norge... Tequila er forøvrig bare godt i drinker. Når jeg faktisk skal drikke alkohol så styrtdrikker tequila eller champagne. Det er litt mer utfordrende med tequila ettersom at det svir ganske intensivt i halsen. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 er det ikke heller for å glemme at du lever? Nei, da er det 96% heimbrent det går i. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Øl er vel det absolutt eneste jeg ikke hiver ned på høykant av alkoholholdig drikke. Men rosa cider. Ja takk. Rosa cider faktisk… Det er vel den rosa cideren fra Mack du snakker om? Lenke til kommentar
Symmetrical Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Rosa cider sier «hei, jeg er en søt og pertentlig tenåringsjente, bli med meg hjem» Jeg kan nok skaffe litt rosa cider til deg. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Det er vel den rosa cideren fra Mack du snakker om? Det er vel den rosa cideren som finnes, etter det jeg har fått med meg? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 (endret) Hadde du vært pertentlig hadde du vel drukket farris. Edit: Glemte at du er fra Nord-Norge! Endret 13. juli 2012 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Det er vel den rosa cideren som finnes, etter det jeg har fått med meg? Det er slett ikke den eneste. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Det er slett ikke den eneste. Gi meg fler. Jeg liker rosa alkohol. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Ja, Vær så Snill, gi henne fler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg