Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sikkert. Det er egentlig litt careface. Særlig siden jeg ikke kan søke på brukernavnet mitt og finne ut hva folk skriver om meg "bak min rygg". Dumme firebokstavers-minstekrav.

Kjekt at du sa det da ;)

 

En skal ikke høre på alt som blir sagt.

Endret av b-real
Lenke til kommentar
Jeg savner pusen min =(

 

Hvor er min sommerfugl? =(

JEG KAN IKKE LEVE UTEN DEG! *gråte*

Jeg er her snuskebassen! Ikke forlat meg! Jeg går i et hjørne og kutter meg selv mens jeg hører på MCR om du skulle finne på å i det hele tatt se på noen andre! :cry:

Lenke til kommentar
Jeg savner pusen min =(

 

Hvor er min sommerfugl? =(

JEG KAN IKKE LEVE UTEN DEG! *gråte*

Jeg er her snuskebassen! Ikke forlat meg! Jeg går i et hjørne og kutter meg selv mens jeg hører på MCR om du skulle finne på å i det hele tatt se på noen andre! :cry:

AWW...søten, du varmer mitt kalde nordlendinghjerte :love:

 

Jeg hadde ikke tenkt å si noe om MCR frem til jeg skjønte hva forkortelsen står for.

 

Så. Here goes.

 

HAHAHAHAHAHAHA.

Vet du hva mann? Jeg har savnet deg :wee:
Lenke til kommentar
Hvis du får warn nå etter at han om trent oppmuntrer deg så kommer jeg til å BITE neste gang han sier at han har fortjent noe ekstra spesielt! :mad:
*humre*

 

b-real: Det var dagene da jenter var CIA, gutter var gutter og alle bodde i 4-chan party van.

Endret av Hylo
Lenke til kommentar
Hvis du får warn nå etter at han om trent oppmuntrer deg så kommer jeg til å BITE neste gang han sier at han har fortjent noe ekstra spesielt! :mad:
*humre*

 

b-real: Det var dagene da jenter var CIA, gutter var gutter og alle bodde i 4-chan party van.

 

 

Bor ikke du deltid i The 7-chan Catamaran nå da ? :fun:

 

 

7chancatamaran.jpg?t=1205270298

 

Endret av Thomas_H
Lenke til kommentar
Jeg ble skuffet over at de kuttet slutten av boka jeg. Gledet meg gjennom hele siste filmen, mens jeg ventet på å få se Hobsyssel i ruiner. Men, neida. Den delen hadde de galant hoppet over.

SKAM DEG!

Fy! Vi gruet oss til å se det. Tard. o_O

Lenke til kommentar
Jeg ble skuffet over at de kuttet slutten av boka jeg. Gledet meg gjennom hele siste filmen, mens jeg ventet på å få se Hobsyssel i ruiner. Men, neida. Den delen hadde de galant hoppet over.

SKAM DEG!

Fy! Vi gruet oss til å se det. Tard. o_O

Du vet det at det der verken var Grimt eller necro?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...