Kakeshoma Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Spurte en dame på toget om det var noen stikkkontakter på toget. Da så hun at hun ikke var sikker på om de var jordet. Prøve eller ikke prøve? Er ikke livsviktig at de er jordet, men det ser du jo med en gang i kontakten om den er. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Spurte en dame på toget om det var noen stikkkontakter på toget. Da så hun at hun ikke var sikker på om de var jordet. Prøve eller ikke prøve? Er ikke livsviktig at de er jordet, men det ser du jo med en gang i kontakten om den er. forklar, vil ikke kaste bort 5k. Lenke til kommentar
Symmetrical Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 forklar, vil ikke kaste bort 5k. Dersom du er usikker så ikke gjør det… Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 forklar, vil ikke kaste bort 5k. Dersom du er usikker så ikke gjør det… hysj på deg, jeg har jobb. Lenke til kommentar
Symmetrical Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 hysj på deg, jeg har jobb. Hysj på deg, jeg trenger ikke å hente mamma dersom jeg skal gjøre noe som krever at en er myndig. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 forklar, vil ikke kaste bort 5k. Hvis det er sånne metallklinkser på siden er de jordet. Blir jævla overrasket om de ikke er det. Lenke til kommentar
Symmetrical Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Nå kjeder jeg meg. Spill spill, se på TV, se på film, ta deg en tur… Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Jeg gjør allerede alle de tingene. Samtidig. Lenke til kommentar
Symmetrical Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Jeg gjør allerede alle de tingene. Samtidig. wut PSP? Bærbar PC? Lenke til kommentar
felicity Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Jeg gjør allerede alle de tingene. Samtidig. Jøss! Ganske imponerende å få med seg både TVen og sjakkbrettet ut på tur. Lenke til kommentar
Symmetrical Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Jøss! Ganske imponerende å få med seg både TVen og sjakkbrettet ut på tur. Sjakkbrettet? Han tenker nok på videospill. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Flere skjermer! Okei da. Jeg går ikke tur. Det er ikke så fint vær ute så det er ikke veldig aktuelt i dag. Men jeg skal nok en tur på butikken litt senere for å kjøpe øl. Dvs, det bør jeg vel egentlig gjøre ganske kjapt. Egentlig burde jeg vel bytte sengetøy, støvsuge, vaske kjøkken og bad, drikke meg full og så dra til byen rundt kl 3 for å finne meg ei beruset kjerring som er dopet nok til å ville bli med meg hjem men jeg tipper jeg tar meg et par øl og runker i stedet. Og bytter sengetøy. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Jeg gjør allerede alle de tingene. Samtidig. Jøss! Ganske imponerende å få med seg både TVen og sjakkbrettet ut på tur. Han spiller ikke sjakk med seg selv. Tullejente. Lenke til kommentar
Symmetrical Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Flere skjermer! Okei da. Jeg går ikke tur. Det er ikke så fint vær ute så det er ikke veldig aktuelt i dag. Men jeg skal nok en tur på butikken litt senere for å kjøpe øl. Dvs, det bør jeg vel egentlig gjøre ganske kjapt. Egentlig burde jeg vel bytte sengetøy, støvsuge, vaske kjøkken og bad, drikke meg full og så dra til byen rundt kl 3 for å finne meg ei beruset kjerring som er dopet nok til å ville bli med meg hjem men jeg tipper jeg tar meg et par øl og runker i stedet. Og bytter sengetøy. Haha! Hysterisk! Du lever det gode livet. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Jøss! Ganske imponerende å få med seg både TVen og sjakkbrettet ut på tur. Ingen som sa noe om sjakk? Spiller du? Lenke til kommentar
felicity Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Dette. Jeg smiler. Sjakkbrettet? Han tenker nok på videospill. Det var et innspill for å trekke ironien til ytterpunktet, i den intensjon å presse vedkommende til å tilstå løgnene. Lenke til kommentar
Symmetrical Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Det var et innspill for å trekke ironien til ytterpunktet, i den intensjon å presse vedkommende til å tilstå løgnene. Tullejente. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Skjønner ikke hvorfor Ramm gjør dette. Jada, det er morsomt, men han er en etablert komiker og det der er noe en hvilken som helst drittunge kunne gjort. Det er ikke veldig originalt akkurat. Lenke til kommentar
Symmetrical Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Skjønner ikke hvorfor Ramm gjør dette. Jada, det er morsomt, men han er en etablert komiker og det der er noe en hvilken som helst drittunge kunne gjort. Det er ikke veldig originalt akkurat. Han tenkte nok at mange vil syntes det er komisk ettersom at mange misliker de såkalte 'belieberne'. Men ja, det er ikke akkurat veldig originalt eller nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg