Symmetrical Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Er jeg den eneste som ikke har oversikt over dagene i sommerferien? :nei2: Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Nei. Måtte være sikker på at jeg hadde rett så jeg så ned på oppgavelinjen Lenke til kommentar
Symmetrical Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Nei. Måtte være sikker på at jeg hadde rett så jeg så ned på oppgavelinjen Lenke til kommentar
settings Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Portal <3 Hehe, den var gøy. *er gøy. jeg hater ikke deg. Komisk når du nevner det nå. Hver gang jeg har en diskusjon på forumet så henter brukerne faklene for å knekke meg. Det ender alltid med at alle hater meg ettersom at jeg argumenterer til brukerne ikke orker mer. liker deg enda bedre nå. jeg er i deppe humør fordi BF2 har så elendig grafikk. noe må være feil, fordi jeg husker at BF2 var så fantatisk rått med sinnsyk grafikk. Derfor skal du spille BF3. Ja, men nettet er så ustabilt så jeg ville prøve noen andre spill, så fant jeg BF2 i hylla da vet du. Er jeg den eneste som ikke har oversikt over dagene i sommerferien? :nei2: Er det noen som har? Lenke til kommentar
Symmetrical Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 -snip- Du burde spille noen heftige offlinespill slik som Amnesia eller andre indiespill. Dersom du ser på spill-lister på nettet så finner du nok mange offlinespill du ikke har spilt før. Jeg pleier å gjøre det når jeg kjeder meg. Lenke til kommentar
settings Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 oppe til vurdering symmetrical. Gatebil starter i morgen jo, skal jeg dit? Lenke til kommentar
Symmetrical Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 oppe til vurdering symmetrical. Gatebil starter i morgen jo, skal jeg dit? Har du spilt 'Limbo'? Det er et ganske kort men episk indiespill. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Civilization 5? ny ekstrapakke ute nå også. Terraria? Fett minecraftesque spill. Lenke til kommentar
Symmetrical Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Er det bare jeg som ikke syntes at Minecraft er noe spesielt bra? Det er jo et spill der man kan være kreativ men jeg syntes ikke at det er gøy i lengden - selv på survivial servere. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Har aldri spilt minecraft, men terraria har fokus på å drepe ting.og så er det 2D Lenke til kommentar
Symmetrical Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Har aldri spilt minecraft, men terraria har fokus på å drepe ting.og så er det 2D Hmm, jeg er ikke så veldig positiv til 2D men kan gi spillet en sjanse. Har også hørt at gemini rue skal være veldig bra og at det er et 2D spill. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Er salg på steam. Du kan tilkalle bosser også. Lenke til kommentar
Symmetrical Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Jeg får vel gi spillet en sjanse da siden du insisterer. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Selvsagt.jeg koste ræva av meg når jeg spilte det. telefonpost er slitsomt... Lenke til kommentar
settings Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 oppe til vurdering symmetrical. Gatebil starter i morgen jo, skal jeg dit? Har du spilt 'Limbo'? Det er et ganske kort men episk indiespill. har egentlig aldri spilt noe serlig indiespill, kun minecraft fordi vi alle gjorde det på lan + server til kamerat. Jeg skulle legge meg tidlig jeg... fordi jeg skulle opp tidlig, orker jeg det tru? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Tine appelsinjuice. Guds beste gave. Lenke til kommentar
Symmetrical Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 (endret) Tine appelsinjuice. Guds beste gave. Oh, please. Litago milkshake! Endret 12. juli 2012 av Symmetrical Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Tine appelsinjuice. Guds beste gave. Oh, please. Litago milkshake! Nei. Ingenting slår Tine Appelsinjuice. De har til-og-med begynt å lage 1,5 liter kartkonger med appelsinjuice. Lenke til kommentar
Symmetrical Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 (endret) Nei. Ingenting slår Tine Appelsinjuice. De har til-og-med begynt å lage 1,5 liter kartkonger med appelsinjuice. Litago har også 1,5 liter milkshake! Endret 12. juli 2012 av Symmetrical Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg