Primer4 Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Fikk faktisk bytte skole flere ganger Men blir nok alltid og bashe steinerskolen uavhengig om jeg tar feil eller ikke Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Yeye, alle trenger noen å herse litt med Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Glad jeg ikke er student lenger ... http://www.adressa.no/nyheter/okonomi/article3243337.ece Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Ja, det var helt greit å ha det fordi man slapp å tenke akkurat da Jeg gikk også på to forskjellige skoler ^^ Lover du meg at du egentlig ikke er en jeg kjenner i virkeligheten? Ja, hadde nok ikke klart å holde masken om jeg kjente deg Men det betyr jo ikke at vi ikke kan kjenne hverandre i fremtiden Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Ja, hadde nok ikke klart å holde masken om jeg kjente deg Men det betyr jo ikke at vi ikke kan kjenne hverandre i fremtiden Smooth Men nå skal jeg dra på harrytur med pappa! Adios! Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Glad jeg ikke er student lenger ... http://www.adressa.n...icle3243337.ece Jeg og. Ikke bare pga. det der men også fordi det er langt høyere inntaktskrav på de fleste skolene enn da jeg søkte - jeg ville aldri kommet inn på min linje i dag, enda mer studentbolig-kø og studielånet er såvidt jeg vet ikke blitt oppjustert noe særlig til tross for at prisindeksen allerede hadde løpt fra det da jeg var student for 4-5 år siden. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Men nå skal jeg dra på harrytur med pappa! Adios! Trenger snart å stocke opp Capri Sonne igjen. Har bare sånne ekle mulivitamin-greier. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Glad jeg ikke er student lenger ... http://www.adressa.n...icle3243337.ece Jeg og. Ikke bare pga. det der men også fordi det er langt høyere inntaktskrav på de fleste skolene enn da jeg søkte - jeg ville aldri kommet inn på min linje i dag, enda mer studentbolig-kø og studielånet er såvidt jeg vet ikke blitt oppjustert noe særlig til tross for at prisindeksen allerede hadde løpt fra det da jeg var student for 4-5 år siden. Sant, sant. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 (endret) Dagens God stemning! Endret 11. juli 2012 av Anulaibar 2 Lenke til kommentar
Kamikaze-Kanin Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Glad jeg ikke er student lenger ... http://www.adressa.n...icle3243337.ece Glad for å være student... mer glad for å ikke ha studielån! Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Dagens God stemning! Er det en zombie? Er det en ork? Nei, det er Sjuremann. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Er det en zombie? Er det en ork? Nei, det er Sjuremann. Får sjur! Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Dagens God stemning! Hoho, artig Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Dagens God stemning! Ja, jeg er veldig stolt over det bildet. Brukte timesvis i Photoshop. Dere ser ikke at det er photoshoppa, vel? Det ser helt ekte ut, sant? Sant? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Dagens God stemning! Er det en zombie? Er det en ork? Nei, det er Sjuremann. Teknisk sett er det Vær-Sjur. For de som ikke er bevante med dialekter, er ei sjur blant annet ei skjære (samt ei hore / løs jente, og ei gammel kjerring). Så etter årevis med erting pga. navnet mitt, tar jeg nå og spiller på det og melder været med 99,9% unøyaktighet tre dager i uken. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 (endret) What, sjur betyr ikke løs jente, det betyr bare jente Grasjur derimot Er de helt tullete borti Orkanger? Endret 11. juli 2012 av HedvigR Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Er de helt tullete borti Orkanger? Trenger du egentlig stille det spørsmålet? 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Ja, de er helt tullete på Orkanger. Over hele Trøndelag generelt. Men det er ikke bare fra Trøndelag, det er også fra M&R, Nordland og oppover. Egentlig er det bare en kortform av Sigurd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg