hylo Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Å fy faen, nå er jeg lei dette herrens vaset deres med kjærester som drar vekk. Deppetråden og kjærlighetstråden er andre steder på forumet. Hva så om jenta deres er vekke? Hva så om jenta deres er i spania og puler rundt på andre gutter? Jeg gir vel strengt tatt faen i det (og forhåpentligvis gjør andre det og ). Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) Å fy faen, nå er jeg lei dette herrens vaset deres med 2nd, jenta mi har vært borte i 16 år og 10 måneder Endret 11. mars 2008 av Mikkel Slask Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 lol, har han enda ikke skjønt tegninga? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Å fy faen, nå er jeg lei dette herrens vaset deres med kjærester som drar vekk. Deppetråden og kjærlighetstråden er andre steder på forumet. Hva så om jenta deres er vekke? Hva så om jenta deres er i spania og puler rundt på andre gutter? Jeg gir vel strengt tatt faen i det (og forhåpentligvis gjør andre det og ). Å Neeeeeeeeiii! Gulljentaminsiin(bareminsin!) er borte i 4 dager. JEG VIL DØ!!!!. Æsj. Jeg har aldri whina sånn i forhold. Gudskjelov. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Hva faen? Dette må være en feil. Ei vakker og singel jente tar kontakt med meg helt ut av det blå, og hu er 19 år?! *livredd* Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Damn. Her er det ihvertfall folk som ikke har hatt en god dag. Snakk om å ta av. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Nå sa han : (sensur) says: Så du tiltrekkes av "eldre" menn I d a & L u n d e h u n d says: Not really. Hahaha.... Lurer på om han lukter lunta snart. Hva faen?Dette må være en feil. Ei vakker og singel jente tar kontakt med meg helt ut av det blå, og hu er 19 år?! *livredd* Hang on for your life and enjoy the ride. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Å Neeeeeeeeiii! Gulljentaminsiin(bareminsin!) er borte i 4 dager. JEG VIL DØ!!!!. Æsj. Jeg har aldri whina sånn i forhold. Gudskjelov. med rette dama så hadde jeg whinet slik Lenke til kommentar
hylo Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Damn. Her er det ihvertfall folk som ikke har hatt en god dag. Snakk om å ta av. Hahaha. Gode dager eller ei, kjærlighetsvas suger. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) Hva faen?Dette må være en feil. Ei vakker og singel jente tar kontakt med meg helt ut av det blå, og hu er 19 år?! *livredd* "hun" er garantert kripos, som har snappet opp dine skitne digitale spor på et verdenomspennende digitalt nett Endret 11. mars 2008 av clvn Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Damn. Her er det ihvertfall folk som ikke har hatt en god dag. Snakk om å ta av. Jeg har i hvertfall hatt en særdeles god dag. Vet ikke med resten, men. med rette dama så hadde jeg whinet slik Å herre. Hadde kjæresten min whina sånn offentlig hadde jeg bedt han skaffe seg venner eller noe. Greit å savne noen, men jeeezez. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Hva faen?Dette må være en feil. Ei vakker og singel jente tar kontakt med meg helt ut av det blå, og hu er 19 år?! *livredd* Å-åo. Hun kommer vel ikke tilfeldigvis fra Nigeria? Og "loves creditcards"? (Om så ikke er tilfellet, klon damen og send et eksemplar til meg.) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Ser ut til å være nordlending. Er sikkert et bra tegn. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Den med Spania var vel litt drøy. Ikke at jeg skal prate, har vært i åpne forhold før, men om det var monogamt, så skal det ha vært monogamt...."konen" min er Nie. x) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Å herre. Hadde kjæresten min whina sånn offentlig hadde jeg bedt han skaffe seg venner eller noe. Greit å savne noen, men jeeezez.Ikke store romantikeren du nei :\ Lenke til kommentar
hylo Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Den med Spania var vel litt drøy. Ikke at jeg skal prate, har vært i åpne forhold før, men om det var monogamt, så skal det ha vært monogamt.Nopeslol. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 hva er det med jenter og "koner"? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Nabs, bare: /2 WTB [iRL GF] Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) ..."konen" min er Nie. x) Det vet jeg. Var ikke deg jeg siktet til. Ikke store romantikeren du nei :\ Nei. (bare tester.) Endret 11. mars 2008 av Penis Trygve Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Mikkel, det er vel ikke så epic, gå for legendary Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg