Heddy Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Det brenner i kjeften. Visste ikke at krydderet som fulgte med nudlene var så sterkt. YumYum? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Jeg bruker alltid bare halve av den oljegreia, og legger heller til annet krydder ^^ Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 pingle hvilken smak? Jeg? Jeg tåler fint sterk mat, men YumYum sin krydderolje synes jeg smaker mye sterkt, og lite annet. Derfor jeg gjør det sånn ^^ Har ikke aning om hvilken smak det er jeg, er bare hos pappa jeg spiser det. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Speaking of freaking ... Overlevde nettopp min første rotfylling. Uten lystgass. Rimelig trett da. To valium og masse bedøvelse var det som skulle til. Samt to søte tannpleiere å hvile øynene på. Som jeg sa, bare bortkasta tid å grue seg til det. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 pingle hvilken smak? Jeg? Jeg tåler fint sterk mat, men YumYum sin krydderolje synes jeg smaker mye sterkt, og lite annet. Derfor jeg gjør det sånn ^^ Har ikke aning om hvilken smak det er jeg, er bare hos pappa jeg spiser det. Mente egentlig Gypsy, men så ninjapostet du Hvaslags krydder bruker du da? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 pingle hvilken smak? Jeg? Jeg tåler fint sterk mat, men YumYum sin krydderolje synes jeg smaker mye sterkt, og lite annet. Derfor jeg gjør det sånn ^^ Har ikke aning om hvilken smak det er jeg, er bare hos pappa jeg spiser det. Synes det kjentes ut som rent chillikrydder eller noe. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Mente egentlig Gypsy, men så ninjapostet du Hvaslags krydder bruker du da? Hva enn som står på kjøkkenbenken Men mottoet mitt er vel at man kan pøse hvitløk på alt. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 hvitløk til nudler hørtes ganske digg ut. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Spiser dere rene nudler? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Hvitløk er digg til alt Men ja, det funker flott til nudler. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Speaking of freaking ... Overlevde nettopp min første rotfylling. Uten lystgass. Rimelig trett da. To valium og masse bedøvelse var det som skulle til. Samt to søte tannpleiere å hvile øynene på. Som jeg sa, bare bortkasta tid å grue seg til det. Mja, er tiden etterpå som er verst. Bedøvd hele venstre side av hodet, kjenner ikke øret mitt, føles som om jeg har en ball som fyller hele kjeften, klarer så vidt å drikke ... Og det å sitte her og vente på at bedøvelsen går ut ... Vel, det frister mest å bare legge seg. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Men edderkopper er våre venner. De tar knekken på alle de andre insektene! "De andre"? Edderkopper er ikke insekter. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Hva skulle man ellers spise, skitne nudler? Hæhæ! Lenke til kommentar
settings Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 paintball = painball? 3 mot 3 med 20 skudd per runde. nå er resultatet: en tante,en med heftig vondt i ryggen. en som har hele lillefingeren rød. en som hevder null smerter (tvilsomt, da jeg tømte halve magasinet i brystet, gevær og maske) og meg med 12 merker på venstresiden av kroppen. Ingen god ide å storme rundt en bil for og så finne ut at geværet er tomt. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Jeg har sett effekten av paintball-kule på kloss hold (<50 cm) på nesten bar hud (kun sånne treningstights) rett på skinka. Kvinnemennesket som ble skutt hoppa 14 meter opp i lufta, vræla som Sivilforsvarets sirene, og viste frem et kjøttsår på størrelse med en femmer etterpå. Midt på skinka, altså. Dæven, det så vondt ut. Personlig har jeg alltid "bare" blitt skutt på overkroppen og på maska, og det gjør ikke vondt. Lenke til kommentar
settings Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 spørs på geværet hvor vondt det gjør. de vi brukte idag skjøt på 2 bar. din påstand om ikke vondt på overkroppen stemmer ikke, har vondt jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg