Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fy f. som jeg hater edderkopper! Virkelig ikke gøy å bli overraska av en svær feit jævel med resultat av hyperventilering, skjelving og tårer når jeg skulle prøve å få tatt den. Fikk has på jævelen, men fortsatt skjelven selv om det er en halvtime sida nå... Første gang jeg har hatt en så voldsom reaksjon. Ubehagelige greier... Og folk sier fobier blir bedre om man blir eksponert for det man er redd for...

Lenke til kommentar

Fy f. som jeg hater edderkopper! Virkelig ikke gøy å bli overraska av en svær feit jævel med resultat av hyperventilering, skjelving og tårer når jeg skulle prøve å få tatt den. Fikk has på jævelen, men fortsatt skjelven selv om det er en halvtime sida nå... Første gang jeg har hatt en så voldsom reaksjon. Ubehagelige greier... Og folk sier fobier blir bedre om man blir eksponert for det man er redd for...

Men edderkopper er våre venner. De tar knekken på alle de andre insektene!

Lenke til kommentar

Ja, men de er ikke noe kjekke for det... Vet fullstendig godt at de ikke er farlige, men får hetta likevel. Så nå har typen bestilt noe som skal sprayes på vinduskarmer og dørkarmer som forhåpentligvis gjør at færre kommer inn. Ikke praktisk å bo i sokkel i edderkoppland.

Edit: Og andre insekter bryr meg ikke noe særlig.

Endret av KristineS
Lenke til kommentar

Sexylubb1: Supercreepy. Vi sliter mest med langfotakongler her. Spesielt på høsten når det begynner å bli for kaldt for dem ute kryr de inn i titallsvis. Kongler kan jeg takle til en viss grad, men når det kommer store, feite edderkopper på flere cm. friker jeg.

Endret av KristineS
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...