Mchansern Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Ræva sted med bare ræva folk. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Våkner spontant fordi jeg i drømme husket navnet på en sang jeg har hatt på hjernen i hele kveld, og nå får jeg ikke sove igjen. Sweet. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Fy f. som jeg hater edderkopper! Virkelig ikke gøy å bli overraska av en svær feit jævel med resultat av hyperventilering, skjelving og tårer når jeg skulle prøve å få tatt den. Fikk has på jævelen, men fortsatt skjelven selv om det er en halvtime sida nå... Første gang jeg har hatt en så voldsom reaksjon. Ubehagelige greier... Og folk sier fobier blir bedre om man blir eksponert for det man er redd for... Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 (endret) Endelig fått kjøpt meg et skikkelig headset. Deilig! e: Shure SE-425 altså. Noen som har erfaring med disse? Endret 10. juli 2012 av Anulaibar Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Tirsdag allerede. Snart helg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Bah, jeg gruer meg sånn til å rotfylle. :| Lenke til kommentar
pezettell Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Huff, utvannet kakao... Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Det er alltid kult å rulle rundt i sitt eget spy. Jeg synes nesten litt synd på vaskedama som skal fikse sengen min. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Fy faen for en jævla dritdag på jobb. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Fy f. som jeg hater edderkopper! Virkelig ikke gøy å bli overraska av en svær feit jævel med resultat av hyperventilering, skjelving og tårer når jeg skulle prøve å få tatt den. Fikk has på jævelen, men fortsatt skjelven selv om det er en halvtime sida nå... Første gang jeg har hatt en så voldsom reaksjon. Ubehagelige greier... Og folk sier fobier blir bedre om man blir eksponert for det man er redd for... Men edderkopper er våre venner. De tar knekken på alle de andre insektene! Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 (endret) Ja, men de er ikke noe kjekke for det... Vet fullstendig godt at de ikke er farlige, men får hetta likevel. Så nå har typen bestilt noe som skal sprayes på vinduskarmer og dørkarmer som forhåpentligvis gjør at færre kommer inn. Ikke praktisk å bo i sokkel i edderkoppland. Edit: Og andre insekter bryr meg ikke noe særlig. Endret 10. juli 2012 av KristineS Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 God morgen Norge! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Nei det har jeg vært med på før! Lurer på hvor mange edderkopper jeg har spist i søvne på det soverommet jeg bodde hvor det virket å være en edderkoppkoloni på utsida. Det er litt ekkelt Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Fy faen, jeg er flink. Har ryddet og vasket gangen hos en venninne som er på ferie (huseier kommer på torsdag), og vasket kjøkkenet. Gulvet på soverommene, stuen og litt ommøblering gjenstår. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 (endret) Sexylubb1: Supercreepy. Vi sliter mest med langfotakongler her. Spesielt på høsten når det begynner å bli for kaldt for dem ute kryr de inn i titallsvis. Kongler kan jeg takle til en viss grad, men når det kommer store, feite edderkopper på flere cm. friker jeg. Endret 10. juli 2012 av KristineS Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Speaking of freaking ... Overlevde nettopp min første rotfylling. Uten lystgass. Rimelig trett da. To valium og masse bedøvelse var det som skulle til. Samt to søte tannpleiere å hvile øynene på. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Bah, er glad jeg er så heldig å være født med sterke tenner. Sånt høres ikke no artig ut. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Det brenner i kjeften. Visste ikke at krydderet som fulgte med nudlene var så sterkt. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Jerry Douglas har visst sluppet nytt album. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg