Heddy Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Veldig enig. Samme med kjøttpudding. Funker som faen, spesielt om man kjører på med tomat, agurk og paprika au. Nam. Takler ikke konsistensen til tomat så bra, men hvis jeg bare moser den nok går det bra. Veldig glad i revet gulrot ved siden av, så kan man skvise litt sitron over. Wtf? Fiskepudding og fiskekaker er det kjedeligste som finnes. Du står jo fritt til å krydre som du vil da! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Mexikansk gryte med kjøttdeig? Kjøp pose og kjøttdeig på butikken, sleng i stekepanna. Ferdig. Tar du det på brødskiva, varer det i 2-3 dager også. Visste ikke at Hellstrøm frekventerte her. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Foretrekker blodpølse. Hvorfor klager dere på McDonalds, Danko Jones og fiskefarseprodukter men ikke på Slimda? HVORFOR?! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 (endret) Blodmat er jo godt det og da. Blodpudding i hvert fall. Med et ørlite dryss sukker på. Endret 9. juli 2012 av HedvigR Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Det var godt når jeg var liten. Nå er det litt kvalmt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Hvorfor klager dere på McDonalds, Danko Jones og fiskefarseprodukter men ikke på Slimda? HVORFOR?! Fordi Blodpølse er kjempegodt, imotsetning til McDonalds, Fiskefarseprodukter og jeg vet fortsatt ikke hvem Danko Jones er. Visste ikke at Hellstrøm frekventerte her. Det visste ikke jeg heller. Har du sett han? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Danko Jones er bra, Slimda. Du burde høre på dem. Og blodpølse er fantastisk. Med sukker og rosin. mMmm! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Danko Jones er bra, Slimda. Du burde høre på dem. Og blodpølse er fantastisk. Med sukker og rosin. mMmm! Du glemte potet og makaroni. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Jeg skjønner ikke hvorfor Danko Jones skal være så ille, jeg digger å høre på dem når jeg gjør meg klar for byen/fest og lignende. Får meg i feststemning Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Hvor faen er plussene mine for å nevne potet og makaroni?!111 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Danko Jones er bra, Slimda. Du burde høre på dem. Og blodpølse er fantastisk. Med sukker og rosin. mMmm! Du glemte potet og makaroni. Ikke til blodpølse. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Potet og makaroni er usunt.. Derfor ingen pluss. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Jeg er morsom. Dere er teite. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Så lenge jeg kan sitte her å høre på Flaming Lips og spille CM01/02 gir jeg egentlig ganske f. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Kjipt å finne ut at man har brukt 24k på en uke i magaluf. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Kjipt å finne ut at man befinner seg på Magaluf. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Hvorfor det? Har sikkert aldri hatt en så morsom uke før med så mye latter! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg