Leo_Khenir Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Pasta med hjemmelaget ostesaus og perfekt stekt laks som smelter på tungen din. Rimelig godt, for å si det mildt. Tar jo ti tusen år. Mexikansk gryte med kjøttdeig? Kjøp pose og kjøttdeig på butikken, sleng i stekepanna. Ferdig. Tar du det på brødskiva, varer det i 2-3 dager også. Bra tips. Var den lettvinte tacovarianten min før. Mexicansk gryte i sånne tacotortillas ble stort sett ganske digg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Haha. Sleng på et par skiver ost, og du har deg plutselig et smørbrød. Om du vil, kan du også kjøre det litt i stekeovnen for å få stekt ost. Fritt frem. ELler bare sleng osten oppi gryta. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 (endret) Fy faen ass... Leser om hun (Jolanta) som kjørte på en jente som dratt etter bilen flere kilometer (A-magasinet). Hun må være så jævelig full av dritt. Skulle hatt livstid og mer til. Endret 9. juli 2012 av Kakeshoma Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Skjær brød i terninger. Putt brødterningene i en skål. Sleng opp i ost, skinke og krydder. Putt det i mikroen. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Sex Raptors tips er raskere enn Slimdas, med mindre du er talentløs på kjøkkenet. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Skjær brød i terninger. Putt brødterningene i en skål. Sleng opp i ost, skinke og krydder. Putt det i mikroen. Det er kjedelig. Sex Raptors tips er raskere enn Slimdas, med mindre du er talentløs på kjøkkenet. Vel, det gikk i Grandiosa... ? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Er faktisk ikke talentløs på kjøkkenet, men er dritsulten og trenger noe kjapt og lettvint akkurat nå. (ble forøvrig en pizza fra pizzeriaen på hjørnet, som jeg må passere for å komme til Rema ) Lenke til kommentar
""" Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Spise fisk å høre på gammel Manowar. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 På tide å bestille buss, vel? Lenke til kommentar
""" Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Ja, bestill en buss og ta en rundtur. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Middagstips, gutter? Er hjemme alene på tredje uka uten dama, og begynner å bli lei av Grandis, nudler (wok) og Burger King... Edit: Jeg vil gjøre absolutt minimalt med arbeid. Selv en ferdigpose Pyttipanne er i meste laget. Fiskepinner! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Middagstips, gutter? Er hjemme alene på tredje uka uten dama, og begynner å bli lei av Grandis, nudler (wok) og Burger King... Edit: Jeg vil gjøre absolutt minimalt med arbeid. Selv en ferdigpose Pyttipanne er i meste laget. McDonalds? Lenke til kommentar
""" Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 McDonalds? Jeg håper for din del at du tuller. Folk som spiser på McDonalds fortjener syv nakkeskudd. Undermennesker. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Jeg håper for din del at du tuller. Folk som spiser på McDonalds fortjener syv nakkeskudd. Undermennesker. Han ville ha et enkelt alternativ til Burger King og Grandis. Føler jeg har mitt på det rene. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Hvis jeg ikke gidder matlaging liker jeg å bare slenge litt fiskepudding i panna. Tar jo 2 minutter, og er namnam ^^ Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Når ikke jeg gidder matlaging kjører jeg røkt laks og skiver. Gjerne med litt majones under. Funker maks og tar et halvt minutt å lage. Ellers liker jeg fiskekaker. Også kjapt. Spesielt om du har mikro. Og bedre enn fiskepudding pga steikeskorpa som er der fra før (selv om du sikkert kan få til noe lignende når du faktisk steiker fiskepuddingen da). Lenke til kommentar
""" Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Hvis jeg ikke gidder matlaging liker jeg å bare slenge litt fiskepudding i panna. Tar jo 2 minutter, og er namnam ^^ Veldig enig. Samme med kjøttpudding. Funker som faen, spesielt om man kjører på med tomat, agurk og paprika au. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Wtf? Fiskepudding og fiskekaker er det kjedeligste som finnes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg