Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Pasta med hjemmelaget ostesaus og perfekt stekt laks som smelter på tungen din. Rimelig godt, for å si det mildt.

Tar jo ti tusen år.

Mexikansk gryte med kjøttdeig? Kjøp pose og kjøttdeig på butikken, sleng i stekepanna. Ferdig. Tar du det på brødskiva, varer det i 2-3 dager også.

Bra tips. Var den lettvinte tacovarianten min før. Mexicansk gryte i sånne tacotortillas ble stort sett ganske digg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjær brød i terninger. Putt brødterningene i en skål. Sleng opp i ost, skinke og krydder. Putt det i mikroen.

Det er kjedelig. :p

Sex Raptors tips er raskere enn Slimdas, med mindre du er talentløs på kjøkkenet.

Vel, det gikk i Grandiosa... ?

Lenke til kommentar

Når ikke jeg gidder matlaging kjører jeg røkt laks og skiver. Gjerne med litt majones under. Funker maks og tar et halvt minutt å lage.

Ellers liker jeg fiskekaker. Også kjapt. Spesielt om du har mikro. Og bedre enn fiskepudding pga steikeskorpa som er der fra før (selv om du sikkert kan få til noe lignende når du faktisk steiker fiskepuddingen da).

Lenke til kommentar

Hvis jeg ikke gidder matlaging liker jeg å bare slenge litt fiskepudding i panna. Tar jo 2 minutter, og er namnam ^^

Veldig enig. Samme med kjøttpudding. Funker som faen, spesielt om man kjører på med tomat, agurk og paprika au.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...