Corporal Jenkinson Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Sommerferie? Likevel? Jeg finner det jævlig å sove lenger enn halv ett, noe jeg gjør litt for ofte. Har aldri planer før klokken fem uansett. Alle kompisene/venninene sover jo sent ut på dagen og Tour de France er ferdig klokken fem. Jævlig godt er det også Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Kjedelig etappe i dag ja. Lang tempo. Zzzz. Hedvig: Danko Jones = kult! (Tar i mot veddemål på hvor "raskt" hun dukker opp når noen nevner navnet hennes). Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Gått fra å være student til å bli arbeidsmaur, eller? Noe i den duren ja Et spm. Hvis man begynner i ny jobb feks nå, har man da fortsatt 5 uker ferie i inneværende år? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 (endret) Gått fra å være student til å bli arbeidsmaur, eller? Noe i den duren ja Et spm. Hvis man begynner i ny jobb feks nå, har man da fortsatt 5 uker ferie i inneværende år? Du har RETT på fem uker ferie, men ikke for kompensasjon for det. Arbeidstaker som tiltrer senest 30 september i ferieåret, har rett til full feriefritid Endret 9. juli 2012 av Eplefe Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Sommerferie? Likevel? Jeg finner det jævlig å sove lenger enn halv ett, noe jeg gjør litt for ofte. Har aldri planer før klokken fem uansett. Alle kompisene/venninene sover jo sent ut på dagen og Tour de France er ferdig klokken fem. Jævlig godt er det også Hver sin smak. Jeg liker å komme meg opp rundt 12 for å game og ha TV-serie / film-maraton, spise frokost i fire-fem-tiden og generelt bare slacke i timesvis. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Det kan jeg gjøre om 50 år. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 (Tar i mot veddemål på hvor "raskt" hun dukker opp når noen nevner navnet hennes). Hehey! Danko Jones er dritkult ja. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Et band. I følge programmet Sexy på P3 et av verdens beste liveband. Jeg hadde ikke egentlig hørt noe særlig på dem før ugla la dem til på ei spotiflyliste og jeg satte dem på på jobben i dag. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Danko Jones er jævlig kjipt. Blabla, same old. Et band. I følge programmet Sexy på P3 et av verdens beste liveband. Jeg hadde ikke egentlig hørt noe særlig på dem før ugla la dem til på ei spotiflyliste og jeg satte dem på på jobben i dag. Aww Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Ugla? jeg har også en collaborative spilleliste hvis noen vil bli med http://open.spotify.com/user/oolehh/playlist/1hxCICCASdaFLtF9jkRCUK Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Nå skal jeg på tur. Skal høre på Seigmenn og synes synd på meg selv i oppoverbakkene. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Nå skal jeg på tur. Skal høre på Seigmenn og synes synd på meg selv i oppoverbakkene. gå baklengs, så ser de ut som nedoverbakker. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Danko Jones er jævlig kjipt. 2 Lenke til kommentar
Brevdue Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Jaja.. Pcen min røk.. Da må jeg jo faktisk prøve å finne på noe.. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 (endret) Middagstips, gutter? Er hjemme alene på tredje uka uten dama, og begynner å bli lei av Grandis, nudler (wok) og Burger King... Edit: Jeg vil gjøre absolutt minimalt med arbeid. Selv en ferdigpose Pyttipanne er i meste laget. Endret 9. juli 2012 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
""" Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Pasta med hjemmelaget ostesaus og perfekt stekt laks som smelter på tungen din. Rimelig godt, for å si det mildt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Mexikansk gryte med kjøttdeig? Kjøp pose og kjøttdeig på butikken, sleng i stekepanna. Ferdig. Tar du det på brødskiva, varer det i 2-3 dager også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg