Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Det jeg tenkte, men det er ingen som er åpen på søndager, og jeg reiser i morgen.

Slegge.

Jepp, det endte med det. Det stod mellom 2000 kroner for låsesmedhjelp i dag, eller å bryte meg inn og erstatte døren. Ny dør får jeg tak i til knappe 300 kroner, så valget var lett. :)

post-103104-0-06765300-1341780018_thumb.jpg

post-103104-0-92391300-1341780025_thumb.jpg

• Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen elektrikere her? Vi merket nettopp en utrolig merkelig "bankelyd" i sikringskapet vårt. Bare noen uker gammel leilighet med nytt elektrisk anlegg.

Hva i all verden kan det være? Høres nesten ut som noen banker på veggen. Lyden forsvinner når vi kobler ut sikringen til kjøkkenet, men kommer tilbake når vi skrur den på igjen. Ikke vært problemer tidligere...

:(

Lenke til kommentar

Noen elektrikere her? Vi merket nettopp en utrolig merkelig "bankelyd" i sikringskapet vårt. Bare noen uker gammel leilighet med nytt elektrisk anlegg.

Hva i all verden kan det være? Høres nesten ut som noen banker på veggen. Lyden forsvinner når vi kobler ut sikringen til kjøkkenet, men kommer tilbake når vi skrur den på igjen. Ikke vært problemer tidligere...

:(

Wæt. Aldri noe jeg har hørt om. Det nærmeste jeg kan tenke meg er at det må være noen elektromagnetiske forstyrrelser som, muligens i kombinasjon med en liten jordfeil, skaper en sånn "lyd". Har dere noe elektronisk utstyr i den veggen som lager bankelyd? Varmekabeltermostat, inntak for bredbånd/kabeltv, eller noe sånt? Er alle sikringene i sikringsskapet OK? Ring en årntli' elektriker i morra ;)

Lenke til kommentar

Takk for svar. På veggen til sikringskapet er det et uttak for kabel-tv, sånn multikontakt. Men den er ikke i bruk, kabeltven kommer jo ut bak tven i stua så vidt meg bekjent :)

Litt "ekkelt" å legge seg med en slik lyd i skapet synes jeg, hater når det er noe galt med det elektriske. Kunne selvfølgelig koblet ut akkurat den sikringen til bod/kjøkken, men da går kjøleskapet også :/ lyden forsvinner når vi kobler fra den kursen.

Og lyden kommer fra selve skapet, ikke veggen som jeg kanskje antydet i stad..:)

Er automatsikringer.

Endret av NiRaM
Lenke til kommentar

Jeje, da satt jeg her da og hører på musikk. Lurer på hva faen er det jeg har gjort i dag?

Nok en kjedelig dag! Hva skal jeg finne på resten av ferien? Skulle gått an og kjøpt seg en venn for en dag. Blir kanskje litt dyrt i lengden :hmm:

Lenke til kommentar

Det merkeligste skjedde nå nettopp. Satt i bilen på vei hjem, så ringer telefonen, med "blocked" ID, jeg svarer, og i den andre enden lyder det fra en britisk kvinne. Hun sier navnet mitt, og sa at jeg hadde bedt henne ringe henne. Jeg sier "Excuse me, what?" og så sa hun noe om London og Oslo. Jeg freaka helt ut og sa med min flotte, medfødte britiske aksent "I think you've got the wrong ID, I'm sorry" så la jeg på. Super-weird. Irriterer meg at jeg la på, hadde vært interessant å sett hva dette faktisk var. Hun kunne jo navnet mitt også, det som er freeeeeaky.

Lenke til kommentar

Det merkeligste skjedde nå nettopp. Satt i bilen på vei hjem, så ringer telefonen, med "blocked" ID, jeg svarer, og i den andre enden lyder det fra en britisk kvinne. Hun sier navnet mitt, og sa at jeg hadde bedt henne ringe henne. Jeg sier "Excuse me, what?" og så sa hun noe om London og Oslo. Jeg freaka helt ut og sa med min flotte, medfødte britiske aksent "I think you've got the wrong ID, I'm sorry" så la jeg på. Super-weird. Irriterer meg at jeg la på, hadde vært interessant å sett hva dette faktisk var. Hun kunne jo navnet mitt også, det som er freeeeeaky.

hun ville ha deg.

Jeg sitter ved siden av 2 brasilianske kvinnfolk. Shall I sex it up?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...